تذکر نمایندگان به رزم‌‎حسینی؛
گروه: سیاسی / مجلس
تاریخ : 1400/04/17 11:52
شناسه : 398919

نماینده مردم تبریز در مجلس گفت: تعدادی از نمایندگان در تذکری به وزیر صمت خواستار شدند که مانع واگذاری ۶ هزار معدن در ماه پایانی دولت با توجه به شائبه استفاده افراد خاص و رانت خوار شود.



حجت‌الاسلام سید محمدرضا میرتاج‌الدینی در گفتگو با خبرنگار مهر، با اشاره به ثبت تذکری به علیرضا رزم حسینی، وزیر صنعت، معدن و تجارت در سامانه نظارت مجلس، گفت: این تذکر درباره جلوگیری از برگزاری مزایده حجم عظیم از معادن کشور در ماه پایانی دولت، با توجه به نقص قوانین و شائبه استفاده افراد خاص و رانت خوار معدنی است.
وی در تشریح متن این تذکر، تصریح کرد: شائبه تخلف و رانت در واگذاری شش هزار معدن در این روزها، دلسوزان کشور را نگران کرده و هشدار جمعی از معدن کاران در این راستا شنیدنی است.
نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: در قوانین و ضوابط معادن نواقصی وجود دارد و عدالت عمومی و حقوق عامه به طور کامل رعایت نمی‌شود.
میرتاج‌الدینی اظهار داشت: تاکنون هفت نفر از نمایندگان این تذکر را امضا کرده‌اند. ما نمایندگان امضاکننده این تذکر به وزارت صمت هشدار می‌دهیم که هر چه زودتر مانع برگزاری مزایده این حجم از معادن کشور شود تا در دولت جدید و پس از بازنگری در ضوابط واگذاری، اقدام شود.

پاسخی بگذارید