تاریخ : 1400/04/21 10:35
شناسه : 398966

از امروز تا اواخر هفته جاری در شرق کشور به‌ویژه در شمال سیستان و بلوچستان و خراسان جنوبی وزش باد شدید همراه با گردوخاک و کاهش دید افقی مورد انتظار است.

به گزارش شاخه سبز، بر اساس آخرین خروجی مدل‌های هواشناسی، طی پنج روز آینده در کشور جوی پایدار و آسمان صافی حاکم است، امروز برای برخی مناطق ساحلی دریای خزر، اردبیل، زنجان و خراسان شمالی افزایش ابر و بارش پراکنده پیش‌بینی می‌شود.
سه‌شنبه، چهارشنبه و پنجشنبه در برخی نقاط شرق سواحل دریای خزر و مناطق شمالی واقع در شمال غرب کشور رشد ابر و بارش پراکنده رخ خواهد داد همچنین از امروز تا اواخر هفته جاری به تناوب در برخی نقاط جنوب سیستان و بلوچستان و ارتفاعات شمال شرق، شمال هرمزگان و جنوب کرمان در بعد از ظهر و اوایل شب رشد ابر، رگبار و رعدوبرق و وزش باد شدید موقتی پیش‌بینی می‌شود.
از امروز تا اواخر هفته جاری در شرق کشور به‌ویژه در شمال سیستان و بلوچستان و خراسان جنوبی وزش باد شدید همراه با گردوخاک و کاهش دید افقی مورد انتظار است. از امروز تا سه‌شنبه نیز در برخی نقاط خوزستان و جنوبی ایلام در بعضی ساعات با افزایش سرعت باد احتمال وقوع گرد و خاک دور از انتظار نخواهد بود.
طی امروز و فردا دریای عمان و شرق تنگه هرمز و دوشنبه و سه‌شنبه غرب خلیج فارس مواج خواهد بود.

پاسخی بگذارید