تاریخ : 1400/04/21 14:30
شناسه : 398970

باصدور حکمی دبیر نخستین جشنواره شهادت قلم (فیلم نامه نویسی کوتاه دفاع مقدس و مقاومت) از سوی رئیس بنیاد حفظ و نشر ارزش های دفاع مقدس منصوب شد.

سرتیپ بهمن کارگر با صدور حکمی رضا ابوذر را به عنوان دبیر نخستین جشنواره شهادت قلم (فیلم نامه نویسی کوتاه دفاع مقدس و مقاومت) منصوب کرد.

در متن حکم انتصاب نخستین دبیرجشنواره شهادت قلم(فیلم نامه نویسی کوتاه دفاع مقدس و مقاومت) از سوی رئیس بنیاد حفط و نشر ارزش های دفاع مقدس چنین آمده است:

با احترام نظر به تخصص، تجربه و تعهد ارزشمند جنابعالی در عرصه فعالیت های فرهنگی و هنری به خصوص حفظ و نشر فرهنگ انقلاب اسلامی و دفاع مقدس به موجب این حکم به عنوان دبیر نخستین جشنواره شهادت قلم(فیلم نامه نویسی کوتاه دفاع مقدس و مقاومت) منصوب می شوید.
امید است با تکیه برآرمان های والای انقلاب اسلامی و دفاع مقدس و نیز منویات مقام معظم رهبری و فرماندهی معظم کل قوا و کشف استعدادهای درخشان و استفاده از تجربه به بار نشسته صاحبان تجربه و علم هنر دفاع مقدس در معرفی آثار فاخر، جذاب و تاثیرگذار موفق و موید باشید.

گفتنی است رضا ابوذر در زمینه  دبیری  و برگزاری جشنواره های ملی و استانی  "نماز و نیایش به روایت دوربین" و "هشت نوشت" از سابقه خوبی بر خوردار است.

پاسخی بگذارید