گروه: استان ها / قم
تاریخ : 1400/04/23 13:48
شناسه : 398998

مهدی ریاضی مدیر کل تعزیرات حکومتی استان قم گفت: رای 2,6 میلیاردی پرونده 2 دستگاه موتورسیکلتِ سنگینِ قاچاق در قم صادر شد


به گزارش روابط عمومی اداره کل تعزیرات حکومتی استان قم، تصذیح کرد:در پی کسب خبر مبنی بر نگهداری 2 دستگاه موتورسیکلت سنگین قاچاق در منزلی مسکونی در سطح شهر قم، مامورین و عوامل ناجا با کسب اجازه از مقام قضایی جهت ورود و بازدید از محل موردنظر، به آدرس گزارش شده اعزام که پس از بازدید و مشاهده، از مالک درخواست مدارک مثبته در خصوص موتورسیکت ها را می کنند که متاسفانه مالک فاقد مدارک و اوراق شناسائی مثبته بوده فلذا نسبت به توقیف 2 دستگاه موتورسیکلت سنگین اقدام می گردد. ارزش این موتورسیکلت ها 2,669,014,644 ریال برآورد شده و مراتب جهت سیر مراحل رسیدگی به اداره کل تعزیرات حکومتی استان قم ارسال شد.
مدیرکل تعزیرات حکومتی استان قم افزود: با تشکیل پرونده، شعبه ویژه رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی قم، ضمن احضار متهم، استماع اظهارات و اخذ آخرین دفاعیات متهم، به دلیل عجز متهم از ارائه مدارک مثبته، پس از رسیدگی، اتهام قاچاق را محرز و مسلم دانسته؛ نامبرده را علاوه بر ضبط هر 2 دستگاه موتورسیکلتِ قاچاق مکشوفه، جمعاً به مبلغ 2 میلیارد و 670 میلیون ریال جزای نقدی در حق دولت محکوم کرد.

وی افزود: بر اساس قانون، موتورسیکلت های مکشوفهِ قاچاق توسط مرجع کاشف،  جمع آوری و فروش اموال تملیکیِ استان به اداره مربوطه تحویل داده شد.

پاسخی بگذارید