تاریخ : 1400/04/28 11:37
شناسه : 399026


آیین بدرقه ورزشکاران المپیک ۲۰۲۰ شهرستان ری با رعایت شیوه نامه های بهداشتی و حضور چهار نماینده این شهر در مسابقات توکیو عصر روز ٢٢ تیرماه 1400 در فرمانداری برگزار شد.


به گزارش  شاخه سبز و نقل از ایرنا - شهرستان ری به عنوان طلایی ترین شهر المپیکی کشور در این دوره از مسابقات دارای چهار نماینده در المپیک ۲۰۲۱ توکیو است که این نمایندگان عبارتند از وحید نوروزی در رشته جودو پارالمپیک، سعید داورپناه در رشته بسکتبال، حمیده عباسعلی در رشته کاراته و سمانه خوش قدم به عنوان سرمربی تیم ملی کاراته زنان کشور هستند.


فرماندار ویژه شهرستان ری در این مراسم با اشاره به افتخار آفرینی ورزشکاران این شهرستان ری در ادوار گذشته المپیک، گفت: امیدواریم در این دوره از مسابقات المپیک نیز شاهد مدال آوری ورزشکاران ری در صحنه المپیک باشیم.


حسین توکلی کجانی اظهار داشت: ورزشکاران شهرستان ری همواره یکی از مدال آورترین اعضای تیم های ورزشی ایران در المپیک های مختلف بوده که در این دوره نیز به حتم این اتفاق خواهد افتاد و جوانان شهرستان ری زمینه خوشحال ملت ایران را فراهم خواهند کرد.


وی با بیان اینکه در طول چهار دهه گذشته امکانات خوب ورزشی در شهرستان ری ایجاد شده است، عنوان کرد: یکی از پیش ران های توسعه شهرستان ری به ورزش و توسعه فضای های ورزشی اختصاص داده شده است که باید زیرساخت های آن در سطح شهرستان فراهم شود.


توکلی اضافه کرد: وضعیت زیرساخت های ورزشی شهرستان ری به رغم تمام تلاش های صورت گرفته تا حد ایده آل راه زیادی دارد که امیدواریم بتوانیم در برنامه های توسعه ای شهرستان تمامی تعهدات خود را انجام دهیم.


وی با بیان اینکه اعتبار ساخت چندین ورزشگاه در سطح شهرری(مرکز شهرستان ری) تامین شده است، افزود: شهرداری تهران باید زمین مناسب را برای ساخت ورزشگاه در اختیار فرمانداری قرار دهد.


توکلی یادآور شد: در شهرهای مختلف شهرستان ری طرح های ورزشی خوبی انجام   گرفته است که امیدواریم با همکاری شهرداری تهران مرکز شهرستان نیز دارای چند ورزشگاه  جدید شود.


در ادامه این مراسم مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران گفت: ورزشکاران این استان با کسب ۲۴ سهمیه المپیک و پارالمپیک توانستند ۳۰ درصد سهمیه بازی های المپیک توکیو را کسب کنند.


نصر الله پریچهره اضافه کرد: ورزشکاران استان تهران ۱۵ سهمیه در ۱۰ رشته المپیک و ۹ سهیمه پارالمپیک را کسب کرده اند.


وی با بیان اینکه برگزاری مراسم بدرقه از ورزشکاران المپیکی کمترین کاری است که می توان برای این افراد انجام داد، بیان داشت: ورزشکاران باید بدانند که تمام ملت ایران چشم امید به عملکرد آنها بسته اند و امیدواریم در این دوره از مسابقات که به دلیل شیوع کرونا یک سال با تاخیر آغز می شود ورزشکاران ایرانی بهترین عملکرد را داشته باشند.



انتهای پیام /

پاسخی بگذارید