تاریخ : 1400/04/28 11:39
شناسه : 399027

به گزارش شاخه سبز از شهرستان ری  - حسین توکلی کجانی معاون استاندار تهران و فرماندار ویژه شهرستان ری با اشاره به انجام واکسیناسیون برای گروه‌های سنی اعلام شده از سوی وزارت بهداشت و درمان، اظهار کرد:طبق برنامه‌ریزی‌های انجام گرفته و راه‌اندازی مراکز متعدد تزریق واکسن در مرکز شهرستان ری و بخش‌های تابعه، تزریق واکسن کرونا به طور روزانه و بدون هیچ ازدحامی برای جامعه هدف انجام می‌شود.


از ابتدای اجرای طرح واکسیناسیون علیه کرونا تاکنون حدود ۷۱ هزار نفر در شهرستان ری واکسن کرونا را دریافت کرده‌اند که از این تعداد ۲ هزار دوز آن واکسن برکت بوده است.


مراکز درمانی، ندامتگاه‌ها، آسایشگاه خیریه کهریزک و سایر مراکز جامعه هدف در سطح شهرستان به طور کامل واکسن کرونا را دریافت کرده‌اند.


طبق تست‌های انجام گرفته سریع و پی.سی.آر در مراکز درمانی شهرستان ری، طی روزهای اخیر میزان مبتلایان و فوتی‌های ناشی از کرونا در سطح شهرستان رو به افزایش بوده است.


با توجه به اینکه میزان سرایت کرونا دلتا چند برابر بیشتر از ویروس کووید۱۹ است، از شهروندان ری تقاضا می‌شود، رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی، فاصله‌گذاری اجتماعی و استفاده از ماسک را همچنان بطور جدی مدنظر قرار دهند تا زودتر از پیک جدید عبور کنیم.



انتهای پیام /

پاسخی بگذارید