گروه: استان ها / قم
تاریخ : 1400/05/2 12:58
شناسه : 399053

رئیس صنفی مجتمع های بین راهی قم گفت: با توجه به اینکه فعالان گردشگری قم یکی از افراد در معرض آسیب هستند بنابراین ضرورت در کنار سایر اقشار به مسئله واکسیناسیون آنان توجه شود.


به گزارش شاخه سبز سید جواد جلالی نژاد در جمع خبرنگاران با تاکید براینکه باید سلامت به گردشگری  قم بازگردد تصریح کرد: طی یک ماه گذشته با علوم پرشکی قم در خصوص تامین واکسن فعالان گردشگری مکاتبه شده است  ،اما هنوز پاسخی دریافت نکرده ایم.

وی بیان کرد: از شروع کرونا تا به امروز جامعه گردشگری زیان های فراوانی را متحمل شده اند انتظار داریم که به این   مطالبه بحق واحدهای خدماتی ، گردشگری  زودتر پاسخ داده شود.

رئیس صنفی مجتمع های بین راهی قم گفت: 21تیرماه در دیدار وزیر میراث فرهنگی با رئیس‌جمهوری منتخب حجت الاسلام رئیسی تاکید کرد که باید با تسریع واکسیناسیون کرونا زمینه رونق بیش از پیش فعالیت‌های گردشگری فراهم شود که امیدواریم وزارت بهداشت به صورت ویژه به ما نگاه کند و در تامین واکسن مورد نیاز از فعالان گردشگری حمایت کند.

رئیس صنفی مجتمع های بین راهی قم اظهارکرد: گردشگری واکسن کرونا می توانست در ایران شکل بگیرد، اما اندکی بی توجهی متولیان فرصت را به کشورهای دیگر سپرد.

جلالی نژاد اظهارکرد: واکسن کرونا علاوه بر تاثیرهای غیرمستقیمی که به‌واسطه تامین امنیت و سلامت مسافران بر صنعت گردشگری جهان می‌گذارد، امروزه خود به یکی از اهداف گردشگری در جهان بدل شده است؛ به‌گونه‌ای که تعدادی از کشورهای جهان، با وعده تزریق واکسن گردشگران بسیاری را جلب می‌کنند.

وی افزود: هم اکنون در کشورهایی مثل ایالات متحده عربی  ، ارمنستان ، روسیه ، مالدیو به گردشگران خدمات واکسن کرونا ارائه می دهند، اما هنوز فعالان گردشگری قم  در مقابل کرونا  واکسینه نشده اند.

پاسخی بگذارید