تاریخ : 1400/05/16 11:29
شناسه : 399234

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان تهران گفت: تلاش می‌کنیم با آغاز ماه محرم با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی شور حسینی در مساجد و هیئات استان تهران طنین‌انداز شود.


به گزارش شاخه سبز از شهرستان ری - الهام تکیه: مجتبی عبداللهی در حاشیه برگزاری نمایشگاه شمیم حسینی در آستان مقدس شیخ صدوق (ره) شهرری در جمع خبرنگاران اظهار داشت: سازمان اوقاف و امور خیریه برای سومین سال متوالی طرح شمیم حسینی را در سراسر کشور برگزار نموده که در استان تهران نیز در 16 امام‌زاده با شرکت در طرح شمیم حسینی میزبان هیئات خواهند بود.

وی افزود: با توجه به موقوفاتی که تحت مدیریت سازمان اوقاف و امور خیریه قرار دارد و به نیت واقف می‌بایست در زمینه عزاداری و اطعام عزاداران سیدالشهدا (ع) باید به مصرف برسد هرساله با آغاز ماه محرم بخشی از نیازهای هیئات عزاداری و مساجد از محل این موقوفات تأمین می‌شود.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان تهران در ادامه گفت: نمایشگاه شمیم حسینی از امروز بر پا شده و مساجد و هیئات استان تهران می‌توانند با مراجعه به این نمایشگاه و در چارچوب ضوابط و مقررات تعریف شده توسط ستاد مقابله با و رعایت تمامی دستورالعمل‌ها نیازهای خود را تأمین کنند.

عبداللهی تصریح کرد: مواد غذایی و ملزومات بهداشتی و مواد ضدعفونی و ... جهت اطعام عزاداران با رعایت بهداشت پیش‌بینی‌شده که هیئات و مساجد می‌توانند از این محل با توجه تخفیفات در نظر گرفته شده ملزومات مورد نیاز را تهیه نمایند.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان تهران در پایان خاطرنشان کرد: تلاش می‌کنیم با آغاز ماه محرم با رعایت پروتکل‌ها و دستورالعمل‌های بهداشتی شور حسینی را در مساجد و هیئات شهر رقم بزنیم و امیدواریم که ائمه اطهار (ع) شفیع و یاور مردم کشورمان باشند.



انتهای پیام /

پاسخی بگذارید