گروه: استان ها / قم
تاریخ : 1400/05/19 12:14
شناسه : 399245

روابط عمومی شهرداری قم روز شنبه در اطلاعیه‌ای اعلام کرد که سید مرتضی سقائیان نژاد، برای سومین بار از شورای اسلامی شهر قم رای اعتماد گرفت و شهردار ماند.

در این اطلاعیه آمده است: در جلسه علنی صبح شنبه شورای اسلامی شهر قم، سید مرتضی سقائیان نژاد برای سومین بار از سوی نمایندگان مردم در شورای اسلامی شهر به عنوان شهردار شناخته شد.
اطلاعیه حاکی است: وی که با ۱۸ سال سابقه، پیشکوست‌ترین شهردار کلانشهرهای کشور محسوب می‌شود، در سال ۹۴ و با تصمیم شورای شهر چهارم برای شهرداری قم برگزیده شد؛ سقائیان نژاد، دو سال بعد و با تشکیل پنجمین شورای شهر نیز در سمت خود با ۱۳ رای ابقا شد.
اطلاعیه ادامه یافته است: پس از تشکیل ششمین شورای اسلامی شهر قم هم پس از بررسی و مطالعه اعضای شورا، وی برای ادامه مسئولیت خود در شهرداری قم از شورای شهر رای گرفت؛ در جلسه صبح شنبه ششمین شورای اسلامی شهر قم، سید مرتضی سقائیان نژاد با ۱۱ رای موافق، به عنوان شهردار قم برگزیده شد.
براساس این گزارش سید مرتضی سقائیان نژاد هفدهمین شهردار پس از پیروزی انقلاب اسلامی در قم محسوب می‌شود که تا کنون سه بار از شورای اسلامی شهر قم برای این سمت برگزیده شده است.
وی متولد ۱۳۳۱ در اصفهان و استاد تمام رشته مهندسی برق است که ۴۰ سال سابقه عضویت در هیات علمی دانشگاه و ۱۸ سال سابقه شهرداری کلانشهرهای کشور را دارد.
رییس دانشگاه اصفهان، رئیس دانشگاه صنعتی اصفهان و شهردار اصفهان به مدت ۱۲ سال از جمله سوابق مدیریتی وی پیش از شهرداری قم محسوب می‌شوند.

پاسخی بگذارید