در چهارمین جلسه رسمی شورای شهرقم مصوب شد:
گروه: استان ها / قم
تاریخ : 1400/05/19 14:54
شناسه : 399264

در چهارمین جلسه رسمی و علنی شورای اسلامی شهر قم لایحه اخذ مجوز افزایش اعتبار ردیف بودجه تملک فضای سبز تملک باغ جهانگیری در حوالی جمکران به تصویب رسید.


در چهارمین جلسه رسمی و علنی شورای اسلامی شهر قم لایحه اخذ مجوز افزایش اعتبار ردیف بودجه تملک فضای سبز تملک باغ جهانگیری در حوالی جمکران به تصویب رسید.
به گزارش شاخه سبز به گفته نماینده شهردار قم  این باغ  در بلوار شهید کلهری به مساحت ۱۴ هزار مترمربع وافع شده است . از انجا که در چشم انداز سرانه 26فضای سبز در نظر گرفته شد ه است با تملک این باغ بخشی از کمبود های فضای سبز قم برطرف می شود.
در ابتدای جلسه حسین اسلامی رئیس شورای اسلامی شهرقم باتقدیر تعامل خوب خبرنگاران قم در اطلاع رسانی به مردم گفت: خبرنگاران چشم و گوش جامعه هستند و صداقت قلم و بیان خود نقش بزرگی در هدایت جامعه و روشنگری دارند.

همچنین در این جلسه اخذ مجوز اجرای قردادهای مربوط به بازگردانی، متعهد پذیره نویسی ، عاملیت و ضمانت مترو و اتوبس شهرداری قم با شرکت تامین سرمایه کاردان و بانک شهر جهت انتشار 6500میلیارد ریال اوراق مشارکت ،اخذ مجوز افتتاح حساب در بانک شهر، اخذ مجوز انتشار اوراق مشارکت 1400طرح قطار شهری قم به مبلغ 20000میلیارد ریال  و تملک فضای سبز از جمله لوایحی بود که به تصویب رسید.

لایحه اخذ مجوز حفاری فیبر نوری توسط شرکت ایرانسل با حذف جریمه به روش حفاری با ترنچربدون در نظر گرفتن تعرفه زمان اجرای اسفالت و همچنین لایحه  اخذ مچوزاصلاح تعرفه عوارض اتباع و مهاجرین خارجی براساس سالی که گذشت  دو لایحه ای بود که تصویب نشد  با ارای اکثریت برای بررسی بیشتر به کمیسیون برنامه و بودجه ارجاع داده شد.
گقتنی است در این جلسه از تعدادی از خبرنگاران عکاسان و مسیولان خبرگزاری و پایگاه های خبری قم تجلیل شد.


پاسخی بگذارید