تاریخ : 1400/06/2 20:32
شناسه : 399396

فرمانده انتظامی تهران بزرگ گفت: ارتقای سرکلانتری شهرستان ری به ستاد فرماندهی یکی از خواسته های به حق مردم جنوب تهران بود.


به گزارش شاخه سبز از شهرستان ری - سردار حسین رحیمی همزمان با آغاز هفته دولت، آئین بهره برداری از ساختمان فرماندهی انتظامی شهرستان ری بیان کرد: ارتقای سرکلانتری شهرستان ری به ستاد فرماندهی یکی از خواسته های به حق مردم جنوب تهران بود که از زمان آغاز به کار خود موجب دستاوردهای زیادی شده است چنانچه با توجه به آغاز کار متوسط در سه ماه گذشته میزان کشف جرایم در این مدت ۱۰۰ درصد افزایش یافته و وقوع جرایم نیز در حدود ۱۰ درصد کاهش داشته است.

سردار رحیمی با اشاره بر سومین مرحله از طرح رعد در شهرستان ری، تصریح داشت: 344 سارق، زورگیر، مال‌خر، سارقان به عنف، خرده فروش مواد مخدر و برهم زنندگان نظم عمومی در سومین طرح رعد شهرستان ری دستگیر و سه باند توزیع مواد مخدر متلاشی شدند.

وی با اشاره به اینکه تمامی پلیس های تخصصی به زودی در ساختمان موقت ستاد فرماندهی شهرستان ری مستقر می شوند، افزود: پلیس های آگاهی و امنیت به دلیل داشتن ساختمان مجزا به این ساختمان نخواهند آمد.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ یادآور شد: هم اکنون ۴۰ نیروی جدید و ۳۰ دستگاه خودرو و موتور سیکلت برای تجهیز ستاد فرماندهی شهرستان ری اختصاص یافته است که این میزان در آینده نزدیک ارتقا می یابد.


انتهای پیام/

پاسخی بگذارید