در آغازین روز از هفته دولت:
تاریخ : 1400/06/2 21:10
شناسه : 399397


به گزارش شاخه سبز از شهرستان ری - حسین توکلی کجانی در آیین بهره برداری از ساختمان موقت ستاد فرماندهی شهرستان ری با اشاره براینکه ۴۳ طرح عمرانی، خدماتی و صنعتی با اعتبار ۶۸۰ میلیارد تومان همزمان با هفته دولت در شهرستان به بهره برداری می رسد، بیان کرد: امسال به مناسبت هفته دولت طرح های خوبی در حوزه های توسعه شهری، روستایی، بهداشتی و صنعتی در سطح شهرستان ری به بهره برداری خواهند رسید که سه و نیم هکتار زمین در محله ۱۳ آبان برای ساخت ساختمان اصلی ستاد فرماندهی شهرستان اختصاص یافته و تحویل ناجا شده است.


توکلی کجانی با اشاره به بهره برداری از ساختمان موقت ستاد فرماندهی شهرستان ری، افزود: آغاز به کار ستاد فرماندهی و بهره برداری از ساختمان آن موجب افزایش ضریب امنیت در جنوب تهران شده است.


وی با اعلام اینکه کلینیک تخصصی بیمارستان شهدای هفتم تیر در هفته دولت امسال به بهره برداری خواهد رسید، گفت: تعطیلات کرونایی روند خرید تجهیزات کیلینک تخصصی بیمارستان شهدای هفتم تیر را به تاخیر انداخت ولی با تلاش شبانه روزی کارکنان این بیمارستان هم اکنون تجهیزات لازم خریداری شده و در حال نصب است.


فرماندار ویژه شهرستان ری یادآور شد: امسال در جهت توسعه فضاهای سبز شهرستان ری چندین بوستان و فضای سبز در سطح شهرستان به بهره برداری می رسد و عملیات عمرانی یک باب ساختمان دهیاری نیز به اتمام رسیده که در هفته دولت به بهره برداری خواهد رسید؛ همچنین بهره برداری از یک پارکینگ مجهز و چندین طرح صنعتی، توسعه روستایی و شهری از دیگر پروژه های هفته دولت می باشد. 


وی در ادامه با اشاره به صنعتی بودن شهرستان ری و نیاز مبرم صنایع به برق، ابراز کرد: بهره برداری از چندین پست برق در جهت ایجاد برق پایدار و جلوگیری از قطع برق طی هفته دولت در شهرستان ری به بهره برداری خواهد رسید. زیرا توسعه پست های برق علاوه بر صنایع برای نقاط مسکونی در روستاها و شهر های نیز برق پایدار به ارمغان خواهد آورد تا شاهد کاهش حوادث برق باشیم.






انتهای پیام/

پاسخی بگذارید