با حضور مديرعامل شركت پالايش نفت تهران برگزار شد:
تاریخ : 1400/06/3 13:15
شناسه : 399418

مديرعامل شركت پالايش نفت تهران از پزشكان و كادر درمان اين شركت تجليل كرد.




به گزارش شاخه سبز از شهرستان از شهرستان ری - به مناسبت فرا رسيدن روز پزشك طي مراسمي با حضور جمعي از مديران، از پزشكان مركز سلامت شركت پالايش نفت تهران تجليل شد.
 

در اين مراسم مهندس آرمان فر ضمن تبريك اين روز با اشاره به عملكرد فوق‌العاده كميته سلامت در جهت صيانت از سلامت كاركنان و خدمت رساني بهينه به آنان گفت: يكي از الطاف خداوند متعال به پزشكان اين است كه اجازه درمان اشرف مخلوقات خود را به آنان داده است.كاركنان شركت پالايش نفت تهران نیز قدردان تلاش مسئولانه پزشکان، پرستاران و تمامی کارکنان زحمتکش مرکز سلامت در روزهايي مبارزه با بيماري كرونا بوده و خاطره این خدمات انسان دوستانه را در قلب و ذهن خود گرامی خواهند داشت.


 اميدوارم مشارکت آگاهانه كاركنان شريف شركت برای همکاری با مسئولان و دست‌اندرکاران حوزه بهداشت و سلامت، روند مقابله موفق و ریشه کنی ویروس کوید ١٩ و بیماری کرونا را در اين مجموعه نفتي تسریع کند.


وي به جايگاه والاي پزشكان در جامعه اشاره كرد وگفت: حركت در مسير توسعه پايدار از مهم ترين اهداف شركت پالايش نفت تهران مي باشد كه اين مهم نيازمند آسايش و آرامش رواني و جسمي كاركنان مي باشد.


به شخصه از زحمات دكتر ضرغام و مجموعه مركز سلامت شركت كه به صورت شبانه روز در حال تلاش و خدمت رساني به همكاران بوده و باعث اطمينان خاطر كاركنان شركت هستند تشكر و قدرداني مي نمايم.


مراسم تجليل از پزشكان مركز سلامت شركت پالايش نفت تهران در حالي برگزار شد كه هم اكنون جمعي از كادر درماني اين مركز در حال واكسيناسيون كاركنان شركت و خدمت رساني به همكاران خود مي باشند.



انتهای پیام /

پاسخی بگذارید