تاریخ : 1400/06/3 22:14
شناسه : 399419

فرمانده سپاه حضرت سیدالشهدا(ع) استان تهران خبر داد: ۵۹ مرکز واکسیناسیون در استان تهران وجود دارد که ۲۷۰۰ پرسنل سپاه سیدالشهدا(ع) استان تهران به کادر درمان کمک می‌کنند.


به گزارش شاخه سبز از شهرستان ری - سردار احمد ذوالقدر در نشست صمیمانه با خبرنگاران بیان کرد: ۵۹ مرکز واکسیناسیون در استان تهران وجود دارد و ۲۷۰۰ پرسنل سپاه سیدالشهدا(ع) استان تهران به کادر درمان کمک می‌کنند، ۸ مرکز واکسیناسیون متعلق به سپاه نیز فعال است و خدمات ارائه می‌کند، همچنین ۶۰ تیم طلاب، دانش آموز داریم که در برخی بیمارستان‌های استان تهران حضور دارند، این عزیزان در کنار بیماران کرونایی هستند و به خانواده‌های آنان کمک‌های فراوانی می‌کنند.

ذوالقدر اظهار کرد : طلاب ما به طور ویژه در انجام تدفین و غسل اموات کرونایی در سطح استان تهران فعالیت می‌کنند و نواحی سپاه در شهرستان‌ها اکسیژن‌های خانگی تهیه کرده‌اند که به طور امانت به خانواده‌های کرونایی تحویل داده می‌شود.

وی در شرح فعالیت‌های سپاه سیدالشهدا(ع) استان تهران گفت: ۱۵ واحد مسکونی در روستای ظهیرآباد شهرستان ورامین هفته آینده تحویل افراد محروم داده می‌شود، همین مسئله برای محرومان و جامعه بسیار امید بخش است. از ابتدای بروز بیماری کرونا نیز حدود یک میلیون کمک مومنانه تحویل محرومان شده، در ماه محرم ۱۰۱ هزار بسته معیشتی به خانواده‌های کرونایی و محرومان و ۴۹۰۰ کارت هدیه در ماه محرم امسال تحویل محرومان داده شده است.

فرمانده سپاه حضرت سیدالشهدا (ع) استان تهران در خصوص فعالیت‌های انجام شده سپاه سیدالشهدا (ع) استان تهران تصریح داشت: ۱۴۳۸ جهیزیه برای خانواده‌هایی که توان خرید لوازم تازه عروسان را نداشتند، تهیه شده، غذای گرم در پایگاه‌های بسیج در مناطق ناحیه شهرستان‌ها برای بیماران کرونایی تهیه می‌شود، از ابتدای بیماری کرونا ۵ میلیون و ۶۰۰ هزار پرس غذای گرم در بین بیماران توزیع و ۶ تریلی آب معدنی نذر آب برای روستاهای خوزستان و ۱۴۰ تانکر هزار لیتری تهیه و به این مناطق ارسال شده است.

ذوالقدر اشاره کرد : سپاه یاور محرومان در شرایط سخت کرونایی بوده و هست و به خاطر اینکه در برخی از سفره‌های غذایی محرومان گوشت و مرغی وجود نداشت، ۶ هزار و ۵۰۰ راس گوسفند قربانی و ۹۳۲ تن مرغ توسط خیران برای محرومان تهیه شد. 

وی یادآور شد: در روزهای اخیر با بازدید از مراکز و قسمت های مختلف واکسیناسیون جلساتی با ائمه جمعه و فرمانداران جلسات مختلف برگزار شده است.

فرمانده سپاه سیدالشهدا (ع) استان تهران در پایان خاطر نشان کرد: در راستای همیاری و کمک رسانی شش تریلی آب معدنی نذر آب برای روستاهای خوزستان ارسال شد و ۱۴۰ تانکر هزار لیتری تهیه و به این مناطق ارسال داشتیم.




انتهای پیام /

پاسخی بگذارید