تاریخ : 1400/06/9 21:47
شناسه : 399483

همزمان با هفته دولت ۵ طرح عمرانی، کشاورزی، آموزشی و خدماتی با اعتبار ۲۷۰ میلیارد ریال با حضور استاندار تهران در شهرستان ری به بهره‌برداری رسید.


به گزارش شاخه سبز از شهرستان ری - حسین توکلی کجانی در آیین افتتاح پروژه‌های هفته دولت بیان کرد: در هفته دولت 43 طرح عمرانی، بهداشتی، فرهنگی، اجتماعی، خدماتی، کشاورزی، اقتصادی، صنعتی، تولیدی، مدیریت شهری و روستایی، آموزشی و ارتقای زیرساخت برق با اعتبار 680 میلیارد تومان و با اشتغال‌زایی 607 نفر مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

توکلی کجانی تصریح داشت: یک واحد گلخانه به مساحت 2 هکتار و ظرفیت تولید سالانه 230 تن انواع محصولات کشاورزی با اعتبار 80 میلیارد ریال در بخش مرکزی شهرستان ری به بهره‌برداری رسید.

وی افزود: همچنین بلوار شهید باهنر واقع در کمربندی شرقی شهر قیامدشت از توابع شهرستان ری با اعتبار 76 میلیارد ریال در طی یک سال ساخته شد و به بهره برداری رسید. 

فرماندار ویژه شهرستان ری گفت : مدرسه ۶ کلاسه خیر ساز روستای عظیم آباد بخش کهریزک در زمینی به مساحت ۱۲۰۰ متر مربع و با اعتبار ۲۵ میلیارد ریال به بهره برداری رسید تا سرانه آموزشی شهرستان شاهد رشد و شکوفایی گردد. 

وی در پایان اشاره کرد: بوستان مشاهیر شهر کهریزک نیز با مساحت 23 هزار متر مربع و اعتبار 35 میلیارد ریال دیگر طرح بود که امروز به بهره برداری رسید. 


انتهای پیام /

پاسخی بگذارید