در جریان بازدید نمایندگان مجلس:
تاریخ : 1400/06/22 23:52
شناسه : 399622

به گزارش شاخه سبزاز شهرستان ری - غلامرضا منتظری  در حاشیه بازدید از آثار تاریخی شهرستان ری بیان کرد : در خصوص مشکلات کارخانه سیمان جلسه ای با وزات صمت برگزار خواهیم کرد تا بتوانیم از سود کلان این کارخانه برای توسعه ری بهره ببریم وهمچنین در اولین فرصت با اداره میراث فرهنگی، بازسازی، احیا و ترمیم آثار در حال تخریب جلسه ای برگزار خواهیم کرد.


منتظری اظهار داشت : با اعتبارات موجود امکان ایجاد تحول در حوزه میراث فرهنگی ری وجود ندارد لذا می‌بایست در برنامه توسعه هفتم حتماً در فصل فرهنگ و گردشگری اعتبارات ویژه‌ای برای احیای ری باستان صورت گیرد.


وی در پایان متذکر شد: باید در نظر گرفت که بیشتر اماکن مهم ری جنبه اوقافی دارد، لذا قوت گرفتن اداره اوقاف این شهرستان نسبت به گذشته بیشتر توجه داشت . 


* بر لزومه تقویت اداره  میراث فرهنگی و گردشگری ری تاکید شد 

سید علی یزدی خواه نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی در ادامه این بازدیدها ابراز کرد : در بحث ورزش با مراجعه به ورزشگاه‌های مختلف مشکلات احصا شد تا اقداماتی برای افزایش سطح ورزش انجام شود، همچنین در حوزه اربعین و اعزام زوار نیز همکاری‌هایی را خواهیم داشت.


یزدی خواه خبر داد :در راستای ارتفای وضعیت اداره میراث فرهنگی و گردشگری شهرستان ری در خواست هایی ارائه دادیم تا دو هفته آینده پایگاه ملی میراث فرهنگی در ری افتتاح خواهد شد. 


نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی تصریح داشت : با اتمام واکسیناسیون خانواده ها با رعایت پروتکل بهداشتی بهتر می توانند در موضوع گردشگری، فعال شوند که در این راستا شهرستان ری می توانند مقصد گردشگری شود. 


شاخه سبز -  امروز نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی همچون : حجت‌الاسلام حسین جلالی نماینده رفسنجان، امیرحسین بانکی پور نماینده اصفهان، احمد راستینه نماینده شهرکرد، حجت‌الاسلام سیدصادق طباطبایی نماینده اردستان، محمدمهدی فروردین نماینده فارس، غلامرضا منتظری نماینده گرگان، و حجت‌الاسلام مرتضی آقاتهرانی، بیژن نوباوه، زهره سادات لاجوردی و سیدعلی یزدی خواه نمایندگان مردم تهران از اعضای کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی هستندکه به منظور بررسی مسائل و مشکلات حوزه‌های فرهنگی و ورزشی ری وارد این شهرستان شدند.




انتهای پیام/

پاسخی بگذارید