فرماندار ویژه ری تاکید کرد :
تاریخ : 1400/06/23 09:16
شناسه : 399623

به گزارش شاخه سبز از شهرستان ری - حسین توکلی کجانی در جمع خبرنگاران در حاشیه حضور نمایندگان کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی در ری بیان کرد : در این برنامه سعی کردیم با معرفی خوب و مناسب ظرفیت‌های فرهنگی، ورزشی و تاریخی ری به اعضای کمیسیون فرهنگی مجلس آن‌ها را با رویکرد و وضعیت دستگاه‌ها و ادارات شهرستان آشنا کردیم چون حضور نمایندگان کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی حرکت بسیار خوبی در جهت توسعه شهرستان ری محسوب می‌شود . 


توکلی کجانی افزود: نسبت به آثار تاریخی شهرستان ری باید بیشتر توجه داشت تا با رشد جذب سرمایه گذار در این زمینه مواجه شویم. تدوین شناسنامه آثار تاریخی و باستانی ری باید موردتوجه قرار گیرد و در این راستا نیز بودجه‌ای در حدود 1 میلیارد تومان برای طراحی و نصب تابلو برای آثار تاریخی و باستانی ری در نظر گفته‌شده که بزودی انجام خواهد شد.


فرماندار ویژه شهرستان ری ادامه گفت : با توجه به میزان ظرفیت های بسیاری از حوزه گردشگری و تاریخی در این شهرستان، باید جایگاه اداره میراث فرهنگی نیز ارتقا یابد که بابت این موضوع از نمایندگان کمیسیون فرهنگی حمایت گرفتیم. 

وی در پایان خاطر نشان کرد : در حوزه تربیت‌بدنی نیز درخواست داریم به‌واسطه ظرفیت‌های موجود ورزشی و کسب مدال‌های ارزشمند فراوان توسط ورزشکاران ری درصدی از بودجه‌های ملی در حوزه ورزش به‌عنوان یکی از پیشران‌های توسعه به ری اختصاص یابد.

انتهای پیام/

پاسخی بگذارید