استاندار قم در بازدید از شهرستان کهک تاکید کرد:
گروه: استان ها / قم
تاریخ : 1400/06/28 10:11
شناسه : 399656

استاندار قم در بازدید از شهرستان کهک بر ضرورت استقرار ادارات دولتی در شهرستان های جدیدالتاسیس تاکید کرد و گفت: باید با پیگیری مسئولان استان در بودجه سال آینده اعتبارات کافی برای توسعه دو شهرستان جدید استان پیش بینی شود.

به گزارش روابط عمومی استانداری قم دکتر بهرام سرمست استاندار قم در نشست با فرماندار و مسئولان کهک بر ضرورت توسعه متوازن و استقرار ادارات مختلف در شهرستان های جدید استان قم تاکید کرد.

 استاندار قم گفت: شهرستان کهک دارای ظرفیت های متعدد گردشگری و صنعتی است که با توسعه و تکمیل زیرساخت‌ها، ظرفیت های مناسبی در حوزه اشتغال در این منطقه فراهم می‌شود.

مقام عالی دولت در استان  تصریح کرد: باید با پیگیری مسئولان استان در بودجه سال آینده اعتبارات کافی برای توسعه دو شهرستان جدید استان پیش بینی شود.

وی  تعریض و تامین ایمنی مسیر جاده پردیسان کهک را نیز یکی از مهمترین اولویت‌های منطقه برشمرد و گفت: باید در بودجه سال آینده اعتبار کافی برای ایجاد ایمنی و توسعه زیرساخت‌ها در حوزه راه برای شهرستان کهک پیش بینی شود.

استاندار قم در پایان از مسئولان شهرستان کهک خواست با همدلی و هم‌افزایی با نهادهای مختلف ظرفیت‌های بالقوه را در جهت توسعه این شهرستان بالفعل نمایند .

پاسخی بگذارید