فرمانده سپاه سیدالشهدا (ع) خبر داد:
تاریخ : 1400/06/28 22:34
شناسه : 399688

به گزارش شاخه سبز از شهرستان ری - سردار احمد ذوالقدر در حاشیه رزمایش کمک مومنانه سپاه سیدالشهدا (ع) استان تهران بمناسبت هفته دفاع مقدس بیان کرد: در هفته دفاع مقدس ۵٩۴ برنامه در دو هزار حوزه و پایگاه مقاومت بسیج شهرستان های استان تهران برگزار می گردد، که از جمله آن تکریم و تجلیل از خانواده‌های شهدا، جانبازان، آزادگان و رزمندگان و عطرافشانی و گلباران قبور مطهر شهدا، راه‌اندازی کاروان مقاومت در قالب گروه‌های خودرویی سرود، تئاتر خیابانی و حماسی و برپای نمایشگاه دستاوردهای دفاع مقدس می باشد. 

ذوالقدر افزود: بازآفرینی عملیات‌های دفاع مقدس، برگزاری ایستگاه‌های صلواتی و فرهنگی، تجلیل از پیشکسوتان دفاع مقدس و برگزاری نشست‌های بصیرتی در بستر فضای مجازی را از دیگر برنامه‌های این ایام است.


فرمانده سپاه سیدالشهدا (ع) استان تهران تصریح کرد: برنامه‌هایی چون اکران فیلم‌های دفاع مقدس در بوستان‌ها، اجرای پروژه‌های عمرانی، مسابقات کتابخوانی، بازدید از باغ موزه دفاع مقدس و برپایی برنامه آبروی محله با هدف تجلیل از خانواده‌های شهدا نیز صورت می‌گیرد.

* ٢٣ هزار بسته معیشتی و لوازم‌التحریر در شهرستان‌های استان تهران توزیع می‌شود 

وی با اشاره بر رزمایش کمک مومنانه سپاه سیدالشهدا (ع) استان تهران، گفت: در هشتمین مرحله رزمایش کمک مومنانه و پویش همکلاسی مهربان که بمناسبت آغاز سال تحصیلی است، ١١ هزار بسته کمک معیشتی و ١٢ هزار بسته لوازم‌التحریر تهیه شد و در راستای توزیع بین قشر آسیب دیده از کرونا به پایگاه‌های مقاومت ارسال می‌شود.

ذوالقدر ادامه داد: پویش همکلاسی مهربان در سراسر کشور با همت بسیج دانش‌آموزی و همکاری وزارت آموزش و پرورش آغاز شده و در بسیاری از استان‌ها انجام شده است که در این طرح تلاش می‌شود تا هیچ‌دانش آموزی بدون لوازم التحریر نباشد.

وی با تاکید بر اینکه، این مرحله از رزمایش ١۵٠ تن محموله غذایی و میزان قابل توجهی لوازم تحریر در شهرستان‌های استان تهران توزیع خواهد شد. گفت: سپاه سیدالشهدا (ع) از ابتدای شیوع کرونا و آغاز کمک‌های مومنانه تا به حال یک میلیون بسته کمک معیشتی در بین نیازمندان و آسیب دیدگان از کرونا توزیع کرده است.



انتهای پیام /

پاسخی بگذارید