گروه: استان ها / قم
تاریخ : 1400/07/4 11:50
شناسه : 399735

سرپرست اداره مشارکت‌های مردمی اداره‌کل بهزیستی قم، گفت: درنیمه نخست سال جاری متناسب با اعتبارهای ابلاغی به‌بانک‌های عامل ۷۰۰ پرونده اشتغال برای مددجویان تحت پوشش تشکیل و ۴۰۰ پرونده نیز به‌بانک معرفی شده‌است.


به گزارش چهارشنبه شب روابط عمومی اداره‌کل بهزیستی قم سیدصادق میریی ضمن اعلام مطلب فوق، اظهارداشت: در ۶ ماهه اول سال ۱۴۰۰ حدود ۲۴۰ میلیارد ریال اعتبار اشتغال به‌مددجویان بهزیستی استان اختصاص یافته، که به‌همین منظور برای ۷۰۰ تَن از معلولان، معتادان بهبودیافته‌ و زنان سرپرست خانوار واجد شرایط پرونده اشتغال تشکیل شده و متناسب با اعتبار ابلاغی تا این تاریخ ۴۰۰ پرونده به‌بانک‌های عامل ارسال شده‌است.

میریی با اشاره به‌تعهد بهزیستی قم درسال جاری جهت ایجاد ۸۶۰ مورد اشتغال از محل تسهیلات‌وغیره خاطرنشان کرد: این تسهیلات از محل بند ب تبصره ۱۶ قانون بودجه کشور از طریق بانک‌های عامل و بعد از بررسی پرونده توسط بانک درحال پرداخت است و امسال سقف تسهیلات نیز از ۵۰۰ میلیون ریال به‌یک میلیارد ریال افزایش پیدا کرده، و این تسهیلات متناسب با طرح ارائه شده توسط متقاضی تا سقف یک میلیارد ریال برای اشتغال به‌معلولان واجد شرایط پرداخت می‌شود.

سرپرست مشارکت‌های بهزیستی قم همچنین به‌نیازهای مبرم دانش‌آموزان تحت پوشش به‌تبلت‌وگوشی با شروع سال تحصیلی اشاره کرد و افزود: تامین کیف، کفش، پوشاک‌ولوازم التحریر مورد نیاز از اولویت‌های دیگر بهزیستی است و از خیران‌ و مردم نوع دوست استان می‌خواهیم نذرهای خود را به‌سَمت تامین نیازهای مددجویان سوق دهند.

براساس این گزارش همه مراکز بهزیستی به‌صورت حضوری و یا با هماهنگی با شماره تماس  ۰۹۱۰۹۰۷۳۲۰۵ آماده دریافت کمک‌های مردمی ه

پاسخی بگذارید