استاندار تهران خبرداد:
تاریخ : 1400/07/15 22:16
شناسه : 399788



به گزارش شاخه سبز از شهرستان ری - انوشیروان محسنی بندپی در بازدید از روند اجرای طرح واکسیناسیون کووید ۱۹ ویژه دانش آموزان ۱۲ تا ۱۸ سال در مدارس شهرری گفت: استان تهران در حدود ۱۲ میلیون و ۱۰۰ هزار جمعیت بالای ۱۲ سال واجد شرایط دریافت واکسن دارد که از این میزان ۶۶ درصد واکسینه شده اند.

محسنی بندپی افزود : واکسیناسیون دانش آموزان بالای ۱۲ سال نیز از امروز به مدت ۲ روز آغاز شده که امیدواریم تمام این گروه در مقابل ویروس منحوس کرونا واکسینه شوند.

استاندار تهران در ادامه گفت : هماهنگی خوبی بین آموزش پرورش کلان شهر تهران، اداره کل شهرستان های استان تهران و وزارت بهداشت برای واکسیناسیون دانش آموزان وجود دارد که نشان از عزم اراده کادر آموزش استان برای بازگشایی مدارس است.

وی در پایان خاطر نشان کرد : حضور دانش آموزان در مدارس موجب اجتماع پذیر بودن، نشاط اجتماعی و پیشروفت علمی دانش آموزان می شود و طی ماه های آینده با واکسیناسیون همگانی شاهد حضور دانش آموزان در محیط های علمی خواهیم بود. واکسن دانش آموزان ۱۲ تا ۱۸ سال یک دوز دارد که با هماهنگی وزارت بهداشت تمامی نیاز این قشر آینده ساز کشور تامین شده است.


انتهای پیام /

پاسخی بگذارید