فرماندار ویژه ری خبرداد :
تاریخ : 1400/07/15 22:59
شناسه : 399789


به گزارش شاخه سبز از شهرستان ری - حسین توکلی کجانی در بازدید از روند اجرای طرح واکسیناسیون کووید ۱۹ ویژه دانش آموزان ۱۲ تا ۱۸ سال در مدارس شهرری که با حضور استاندار تهران صورت گرفت، گفت: افزون بر مراکز دانش آموزی، ۳۳ مرکز تجمیعی و جامع سلامت وظیفه واکسیناسیون مردم جنوب تهران را برعهده دارند که از این تعداد ۲ مرکز شبانه روزی و یک مرکز خودرویی است.

توکلی کجانی افزود: مجموعه هوشمند تزریق واکسن نیز در سطح شهرستان ری فعال شده که این مجموعه به صورت سیار با محل خانه افراد ناتوانی که تماس گرفته و به نقاط کم برخوردار پیرامونی شهرستان مراجعه می کنند و اقدام به تزریق واکسن می نمایند.

وی تصریح کرد : تمامی مراکز تزریق واکسن کرونا در سطح شهرستان ری براساس جمعیت و وسعت پنج بخش، ۶ شهر و روستاها پراکنده شده اند تا افراد در کمترین زمان و فاصله ممکن به تزریق واکسن دسترسی داشته باشند.


فرماندار ویژه شهرستان ری تاکید کرد : ۱۴۸ هزار دانش آموز واجد شرایط واکسن در ۲ ناحیه آموزش و پروش شهرری و ۲ منطقه کهریزک و حسن آباد فشافویه واجد شرایط دریافت واکسن کرونا هستند.


وی در خاتمه ادامه داد : ۳۸ مدرسه به عنوان مرکز تزریق واکسن برای دانش آموزان شهرستان ری و اولیایشان تجهیز شده است که امیداواریم طی ۲ روز آینده تمامی این افراد در مقابل ویروس کرونا واکسینه شوند.

گفتنی است : بازدید انوشیروان محسنی بندپی استاندار تهران بهمراه حسین توکلی کجانی معاون استاندار تهران و فرماندار ویژه شهرستان ری، سیدعلی یزدی خواه نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی، سیدمجتبی هاشمی سرپرست اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران و سایر مسئولین از طرح واکسیناسیون کووید ۱۹ ویژه دانش آموزان ۱۲ تا ۱۸ سال صورت‌گرفت.



انتهای پیام /

پاسخی بگذارید