رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم:
گروه: استان ها / قم
تاریخ : 1400/07/19 11:13
شناسه : 399801

رییس دانشگاه علوم پزشکی قم گفت: با تزریق حدود ۸۴۲ هزار دُز واکسن که حدود ۵۷۶ هزار دُز در نوبت اول و ۲۶۶ هزار دُز نیز نوبت دوم است، میزان واکسیناسیون در قم از مرز ۶۰ درصد عبور کرد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی قم ،محمد رضا قدیر در گفت‌وگویی، اظهار داشت: از همکاری خوب مردم فهیم قم قدردانی کرده و از افرادی که هنوز مراجعه نکرده‌اند، درخواست داریم تا در اسرع وقت به مرکز واکسیناسیون مراجعه نمایند، تا گرفتار پیک‌های بعدی کرونایی نشویم.

وی  افزود: توجه به واکسیناسیون دانش آموزان و تسریع در این امر مورد تاکید بوده که امیدواریم در این زمینه نیز شاهد افزایش تزریق‌ها باشیم.

قدیر گفت: با پیگیری‌های صورت گرفته انواع واکسن به میزان کافی وارد استان شده و امید است بتوانیم روزبه‌روز شاهد گسترش میزان واکسیناسیون باشیم.

 شمار فوتی‌های کرونا مثبت درقم کاهش چشمگیری پیدا کرد

رییس  دانشگاه علوم پزشکی قم همچنین ضمن تبریک فرارسیدن ماه ربیع الاول، گفت: اول ربیع‌الاول روز خوبی برای ما و خبرهای خوب برای مردم قم به همراه داشت.

وی افزود: تعداد فوتی‌های کرونا مثبت در قم کاهش یافته و امروز به سه تَن رسید و افزایش میزان واکسیناسیون، عیدی کادر بهداشت و درمان و دانشگاه علوم پزشکی به مردم شریف قم در این روز است.

وی تصریح: امیدواریم ابتلا، بستری و فوتی‌ها همچنان در قم روند نزولی را طی کند، و شاهد تغییر رنگ کرونایی استان باشیم.

پاسخی بگذارید