گروه: استان ها / قم
تاریخ : 1400/07/19 11:27
شناسه : 399817

«ارنست فرانکلین زیگلر» فوروارد آمریکایی که سابقه بازی در مسابقات دانشگاه‌های آمریکا NCAA را در کارنامه حرفه‌ای خود دارد با امضای قراردادی یکساله به تیم شیمیدر قم پیوست.

به گزارش هیات بسکتبال قم، ارنست فرانکلین همچنین سابقه بازی لیگ کشورهای جمهوری چک، لوکزامبورگ، انگلستان، رومانی و فنلاند را در کارنامه دارد.

قرارداد این بازیکن برای فصل جاری لیگ برتر بسکتبال امروز به ثبت رسید و وی این تیم را از شروع دور رفت مسابقات لیگ برتر باشگاه‌های کشور همراهی خواهد کرد.

تیم بسکتبال شیمیدر قم در هفته نخست لیگ برتر بسکتبال ساعت ۱۷:۳۰ روز  ۲۸ مهرماه سال جاری در تالار بسکتبال ورزشگاه آزادی به مصاف رعد پدافند هوایی خواهد رفت.

لیگ برتر بسکتبال با حضور ۱۶ تیم در دو گروه ۸ تیمی برگزار می شود و شیمیدر قم با سرمربیگری مهران شاهین طبع در گروه ب با تیم های فولاد مبارکه سپاهان، صنعت مس رفسنجان، صنایع هرمزگان، اکسون تهران، آویژه صنعت پارسا و مهرام تهران همگروه است.

گفتنی است با توجه به وضعیت کرونایی و تصمیم فدراسیون بسکتبال بازی‌های دور رفت به صورت متمرکز در تهران برگزار خواهد شد و در صورت بهبود شرایط دور برگشت بازی‌ها به صورت رفت و برگشت به میزبانی تیم‌ها ترتیب خواهد یافت.

نماینده بسکتبال قم فصل گذشته در بین ۱۶ تیم لیگ برتر بسکتبال بعد از تیم های شهرداری گرگان و مهرام تهران بر روی سکوی سوم ایستاد.

پاسخی بگذارید