مدیرکل پست قم:
گروه: استان ها / قم
تاریخ : 1400/07/21 11:32
شناسه : 399842

مدیرکل پُست قم از افزایش ۱۸۰ درصدی خریدهای اینترنتی خبر داد و گفت: سال گذشته بیش از چهار میلیون بسته پُستی در استان منتقل شده که حدود ۲۰ درصد از این تعداد مربوط به خریدهای اینترنتی بوده‌است.

به گزارش دوشنبه شب روابط عمومی اداره کل پُست استان، ابوالفضل باقری منش در گفت‌وگویی، اظهار داشت: با شیوع بیماری کرونا شاهد افزایش چشمگیر خریدهای اینترنتی در کشور بوده‌ایم و اداره‌ کل پُست نیز به عنوان بزرگترین شبکه ارتباط فیزیکی نقش مهمی در این زمینه ایفا کرده است.

وی در ادامه از تکمیل طرح پایگاه نشانی استاندارد مکان محور در شهر قم خبر داد، و گفت: در حال حاضر برای بیش از ۹۰ درصد از اماکن شهر قم کد پُستی۱۰ رقمی صادر شده و تمامی منازل روستایی استان نیز تا پایان سال دارای کدپُستی ۱۰ رقمی خواهند شد.

مدیرکل پُست استان همچنین با اشاره به صدور ۲۸۲ هزار و ۸۰۰ کدپُستی در قم، گفت: اماکن و محل‌های جدید نیز به صورت مستمر کدپُستی دریافت می‌کنند و تنها حدود ۱۰ درصد از ابنیه شهر کدپُستی ۱۰ رقمی ندارند.

باقری منش افزود: با راه اندازی سامانه ژئوکد، مردم برای دریافت کدپُستی ۱۰ رقمی نیازی به مراجعه حضوری به اداره پُست ندارند و تنها با وارد کردن شماره تلفن و آدرس خود در تارنمای gnaf.post.ir می‌توانند کدپُستی و تاییدیه آن را دریافت کنند.

پاسخی بگذارید