تاریخ : 1400/07/21 13:28
شناسه : 399849

ستاد فرماندهی انتظامی شهرستان ری کلنگ‌زنی و عملیات اجرایی احداث آن از طریق ویدیو کنفرانس توسط رییس پلیس تهران بزرگ با بودجه ۷۰ میلیارد ریالی آغاز شد.



به گزارش شاخه سبز و نقل از خبرگزاری فارس از ری، کلنگ احداث ساختمان ستاد فرماندهی انتظامی شهرستان ری، ظهر امروز با حضور سرهنگ دوستعلی جلیلیان فرمانده انتظامی شهرستان ری، فرماندار ویژه شهرستان ری، جمعی از مسؤولان شهرستانی و ارتباط ویدیو کنفرانس با سردار حسین رحیمی رییس پلیس تهران بزرگ در محله ۱۳ آبان شهرری برزمین زده شد و همزمان با هفته نیروی انتظامی عملیات اجرایی فاز اول با دیوارکشی بر دور زمین ۳ و نیم هکتاری این ستاد آغاز شد. 


اختصاص بودجه 70 میلیارد ریالی برای دیوارکشی ستاد

حسین توکلی کجانی فرماندار ویژه شهرستان ری در این مراسم با بیان اینکه زمین ستاد فرماندهی این شهرستان هشت ماه پیش توسط مدیریت شهری تهران به پلیس فاتب واگذار شده است، اظهار کرد: فرمانداری ۷۰ میلیارد ریال برای دیوارکشی زمین ستاد فرماندهی شهرستان ری هزینه اختصاص داده است.



وی گفت: نقشه‌های احداث ساختمان ستاد فرماندهی و پلیس‌های تخصصی نیز طراحی شده و پس از حصارکشی کامل به دور زمین، عملیات عمرانی آنها نیز آغاز خواهد شد.



فرماندار ویژه شهرستان ری با اشاره به اینکه اعتبارات خوبی برای احداث ساختمان ستاد فرماندهی پیش بینی کرده ایم، عنوان کرد: ساختمان‌های این ستاد و پلیس‌های تخصصی به گونه‌ای طرحی شده است که نیاز ۱۰۰ سال آینده شهرستان ری را در حوزه تامین امنیت برآورده کند.



توکلی یادآور شد: فرمانداری ویژه شهرستان ری از خرداد ماه که ستاد فرماندهی انتظامی شهرستان ری به شکل رسمی ایجاد شد ۳۰ میلیارد ریال برای خرید تجهیزات موتوری هزینه کرده است.



وی اضافه کرد: امروز با توجه به رشد و توسعه روز افزون علم و فناوری پلیس نیز باید در حوزه های مختلف سخت افزاری و نرم افزاری به روز باشد تا بتواند امنیت شهروندان را تامین کند از همین رو برای ستاد فرماندهی شهرستان ری به روزترین امکانات در نظر گرفته شده است.



وی در ادامه با بیان اینکه ارتقای سرکلانتری شهرستان ری به ستاد فرماندهی کار بسیار دشواری بود که سال ها به طول انجامیده است، ابراز کرد: ارتقای امنیت یکی از بزرگترین خواسته های مردم جنوب تهران است که امیداواریم با ایجاد این ستاد این نیاز به حق مردم مرتفع شود.

انتهای پیام/




پاسخی بگذارید