تاریخ : 1400/08/4 14:58
شناسه : 399911

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل راهور اعلام کرد: عملیات عمرانی در آزادراه تهران - شمال که از ابتدای این هفته شروع و باعث انسداد این آزادراه شده بود به مدت ۶ روز دیگر تمدید شد.

 سرهنگ احمد شیرانی افزود: این آزادراه تا تاریخ سوم آبان ماه مسدود است.  

وی ادامه داد: هموطنان در صورت نیاز به تردد می توانند از جاده کرج چالوس، جاده هراز و فیروزکوه تردد کنند.

پیش از این شیرانی اعلام کرده بود آزادراه تهران شمال از ساعت ۱۲ روز شنبه - ۲۴ مهر ماه- تا ساعت ۲۴ روز سه شنبه - ۲۷ مهر ماه-  به علت انجام عملیات عمرانی و ایمن سازی مسیر مسدود می شو،. وی به هموطنان توصیه کرد در صورت نیاز از مسیر جایگزین جاده- چالوس تردد کنند.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل راهور همچنین ادامه داد: با توجه به اعلام سازمان هواشناسی از روز پنجشنبه این هفته بارش برف و باران در اکثر محورها در استان های مازندران، آذربایجان شرقی، اردبیل، تهران ، البرز و بارش باران در اکثر محورها استانهای خراسان رضوی، سمنان، گلستان ، خراسان شمالی، زنجان، قزوین و گیلان پیش بینی شده است.

وی افزود: بر این اساس شرایط مناسبی در پایان این هفته برای مسافرت در جادهای کشور خصوصا در استانهای شمالی کشور وجود ندارد . چنانچه هموطنان در این ایام قصد سفر ضروری دارند لازم است مدت زمان بیشتری برای رسیدن به مقصد در نظر بگیرند و با توجه به شرایط بارندگی و لغزندگی جاده ها رعایت احتیاط بیشتر و رعایت فاصله طولی بیشتر با خودرو جلویی به منظور اجتناب از تصادفات توصیه می شود.

به گفته شیرانی اطمینان از سالم بودن برف پاک کن خودرو و سیستم گرمایش خودرو قبل از سفر در این شرایط بسیار ضروری است.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل راهور نیروی انتظامی از هموطنان خواست قبل از تردد از طریق شماره تلفن ۱۲۰ و ۸۸۲۵۵۵۵۵ (۱۰ خط) در جریان آخرین وضعیت جوی و ترافیکی قرار گیرند.

پاسخی بگذارید