فرماندار ری خبر داد:
تاریخ : 1400/08/17 15:52
شناسه : 400487

به گزارش شاخه سبز از شهرستان ری - حسین توکلی کجانی در جلسه شورای اداری شهرستان ری بهمراه مراسم تجلیل از آقایان نوری و پشتام قهرمانان مسابقات جهانی شهرستان، بیان کرد: یکی از اهداف دولت سیزدهم خدمت بی منت به مردم است و در شهرستان ری نیز عمده مسئولین بدنبال خدمت صادقانه به مردم قبله تهران هستند.

توکلی کجانی خاطر نشان کرد: برخورد مقتدرانه سپاه پاسداران با نیروهای آمریکا در خلیج فارس بزرگی و عظمت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را به دنیا نشان داد.

فرماندار ویژه شهرستان ری گفت : با حمایت ارزشمند ائمه جمعه، نمایندگان مجلس شورای اسلامی، فرماندهان نظامی و انتظامی، دستگاه های اجرایی و همراهی مردم، توفیق کسب عنوان برتر کشوری برای شهرستان ری برای دومین سال متوالی حاصل شد.

وی یادآور شد: تحقق شعار «تولید، پشتیبانی ها، مانع زدایی ها» در اولویت کاری همه دستگاه های شهرستان بوده و با تغییر دولت نیز این هدف بیش از پیش دنبال شد به نحوی که تا امروز تعهد اشتغال شهرستان به میزان ۱۴۰ درصد صورت گرفته است.

توکلی کجانی گفت :در حوزه کرونا همه مسئولین نهادها و ادارات شهرستان ری همراهی لازم را در راستای اجرای طرح حاج قاسم سلیمانی مدنظر قرار دادند و تاکنون یک میلیون و دویست هزار دز واکسن کرونا در شهرستان تزریق شده است.


انتهای پیام /

پاسخی بگذارید