تاریخ : 1400/08/19 21:34
شناسه : 400509

طرح توسعه خطوط ایستگاه راه‌آهن شهرری به طول ۷۰۰ متر به بهره‌برداری رسید.

به گزارش شاخه سبز از شهرستان ری - حسین توکلی کجانی در آیین راه‌اندازی مجدد و توسعه خطوط ایستگاه راه‌آهن ری اظهار داشت: در آستانه ولادت حضرت عبدالعظیم (ع) ایستگاه راه‌آهن ری به طول 700 متر مجدداً مورد بهره‌برداری قرار گرفت.


وی افزود: این ایستگاه نزدیک به یک دهه بود که فعالیت نداشت و فعالیت مجدد آن تبدیل به یکی از اولویت‌ها و مطالبات مردم این شهرستان شده بود.


فرماندار ویژه شهرستان ری در ادامه گفت: در این ایستگاه امکاناتی از قبیل مسافرگیری در مسیر مشهد مقدس و دسترسی به قطار حومه‌ای فراهم شده است.


توکلی با اشاره به کمک دستگاه‌های متولی ابراز داشت: عملیات بهسازی فضای این ایستگاه در مدت زمان 6 ماهه عملیاتی شد.


وی تصریح کرد: ایجاد مجتمع ایستگاهی ری نیز در دستور کار قرار دارد تا جنوب استان تهران را پوشش داده و مردم این محدوده در استفاده از شبکه راه‌آهن سراسری خدمات حمل و نقلی بهتری را دریافت کنند.


معاون استاندار تهران ابراز داشت: در سال‌های گذشته طرح مجتمع ایستگاهی ری در خیابان شهید رجایی طراحی شده و به تصویب رسید که مقداری از اراضی نیز از سوی شهرداری در اختیار راه آهن قرار گرفته بود اما متاسفانه مدتی بلاتکلیف بود.


توکلی تأکید کرد: از سال گذشته مجدداً پروژه تجهیز کارگاه شد و باتوجه به معارضاتی که وجود دارد و جلساتی در راستای رفع آن در فرمانداری ری برگزار شده با همکاری سایر دستگاه‌ها و نیز و ورود راه‌آهن کشور و تزریق اعتبارات اقدامات شایسته‌ای صورت گیرد.


فرماندار ویژه شهرستان ری در پایان خاطرنشان کرد: این ایستگاه از ابتدای آذرماه امکان تردد مسافران جنوب شرق استان تهران که قصد استفاده از حمل و نقل درون شهری را دارند خدمات‌دهی می‌کند که در نهایت کاهش تردد مسافران در ایستگاه مرکزی راه آهن را به همراه خواهد داشت.


انتهای پیام/

پاسخی بگذارید