تاریخ : 1400/08/19 22:19
شناسه : 400510

مدیرعامل شرکت راه آهن کشور از آمادگی حمل مسافر ایستگاه راه آهن شهرری از یکم آذر ماه ١۴٠٠ خبر داد.


به گزارش شاخه سبز از شهرستان ری - سید میعاد صالحی در مراسم راه‌اندازی مجدد و توسعه خطوط ایستگاه راه آهن شهرری ضمن تبریک ولادت حضرت عبدالعظیم الحسنی (ع)، بیان کرد: این ایستگاه قدیمی کشور، به دلیل مشکلات و طول کوتاه سکو برای سوار و پیاده شدن مسافر چندین سال تعطیل بود ولی هم اکنون مرمت، بهسازی و به بهره برداری رسید. 

صالحی افزود : عملیات عمرانی این طرح که در آن خطوط راه آهن کشور با ۲ خط مترو و چندین خط اتوبوسرانی و تاکسرانی تلاقی دارد، طی ماه های آینده پس از رفع معارضان آن آغاز خواهد شد.

مدیرعامل شرکت راه آهن کشور گفت: از یکم آذر ماه با آغاز موعد فروش سری جدید بلیت قطارها، ٣ قطار حومه ای و ۲ قطار تهران ـ مشهد به صورت رفت و برگشت در این ایستگاه توقف خواهد داشت.

در حاشیه این مراسم کارمندان این مجموعه در گفتگو با صالحی مطرح کردند: بنده یکی از کارکنان شرکت تراورس در ارتباط با وضعیت شغلی خود و سایر همکارانمان می گویم؛ در حال حاضر نگرانی ما نامشخص بودن وضعیت شرکت تراورس است، سازمان برنامه بودجه با دادن ردیف و بودجه به کارکنان رسمی استخدامی دولت مخالفت می‌کند. درخواست ما بازگشت شرکت به بدنه دولت و راه آهن همانند قبل می‌باشد.

در ادامه مدیرعامل شرکت راه آهن کشور گفت: در این راستا تلاش های زیادی شده که همکاری دولت و مجلس را می طلبد و ما همچنان پیگیر رفع این مسئله هستیم.

گفتنی است : طرح توسعه خطوط ایستگاه راه آهن شهرری به طول ۷۰۰ متر به همراه تجهیز سالن مسافری و بهسازی ساختمان‌های اداری و فنی، بازسازی پانل و دفتر ترافیک ، تطویل و تکمیل سکوی یک این ایستگاه، تجهیز سالن مسافری آن با حضور سید میعاد صالحی مدیرعامل راه آهن جمهوری اسلامی ایران، سید علی یزدی خواه نمایند مردم تهران در مجلس شورای اسلامی و حسین توکلی کجانی فرمانداری ویژه شهرستان ری به بهره برداری رسید.



انتهای پیام/

پاسخی بگذارید