رئیس شورای ری خبر داد:
تاریخ : 1400/10/9 14:35
شناسه : 400569

رئیس شورای اسلامی شهرستان ری از تخصیص ۵۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای حل مشکلات محله نفرآباد شهرری از سوی مدیریت جدید کلانشهر تهران خبر داد.



به گزارش شاخه سبز از شهرستان ری - جعفر بندی شربیانی در نشست خبری با اصحاب رسانه بیان کرد: هر کس دل در گرو مشکلات و دغدغه های مردمی داشته باشد قطعا یک بسیجی است؛ رسالت خبرنگار تلاش و کوشش در راستای گره گشایی از مسائل مردم می باشد پس از ویژگی های یک بسیجی مطرح برخوردارست. 


شربیانی یادآور شد : شهرستان ری از قدمت هشت هزار ساله با سوابق بی شمار و گوناگون در حوزه های مختلف دارای ظرفیت ها و پتانسیل های زیادی است، اما امروزه با مشکلات سرریز شده از تهران مواجه می باشد که با مسائل زیست محیطی زیادی آن را روبرو کرده است. 


رییس شورای اسلامی شهرستان ری گفت: مشکلات این شهرستان کوچک و ناچیز نیست، پس انتظار ما نباید حل مشکلات چهار دهه اخیر ری یا قبل تر از آن باشد، اگر سالی یک مشکل محله ای یا منطقه ای را بتوانیم حل کنیم مطمئنا در کسب یک رضایت مندی نسبی موفق خواهیم بود. 


وی با تاکید براینکه خدمت به مردم از محل پیگیری میسر خواهد بود نه شعار، در ادامه گفت: شایان ذکر است در بدو کار، توفیقی برای شهرری حاصل شد تا اولین لایحه مصوب شهرداری تهران به شورای شهر آورده شود و در این راستا توانستیم  لایحه ۵٠٠ میلیارد تومانی را مصوب شورا کنیم تا برای حل معضل ٣٠ ساله تاریخی ترین محله ری به نام نفرآباد گامی موثر برداریم. 


شربیانی اظهار داشت: در جهت کاهش میزان مسافرت و تردد بالای شهروندان از شهرستان ری به شهر تهران و همچنین همراهی با اهداف شهرداری تهران در صدد ایجاد شرکت صنفی برای مردم، ایجاد شهرک بهداشت و درمان در راستای خدمات رسانی به توریسم بر اساس نیازهای فرودگاه بین المللی امام خمینی (ره) در تلاش هستیم. 


رئیس شورای اسلامی شهرستان ری تصریح کرد: ترد بالای شهروندان به بهشت زهرای تهران را باید از لحاظ تهدید به یک فرصت نیز تبدیل کنیم چنانچه می توانیم با عرضه صنایع دستی و محصولات کشاورزی شهرستان ری در بازارچه های بین راهی، صنعت گردشگری را نیز توسعه داد. 


وی با بیان اینکه پیگیری پروژه‌های نیمه تمام از اهداف مدیریت شهری تهران در شهرستان ری است، افزود: بر تکمیل خطوط نیمه کاره مترو تاکید داریم و حتی بر گسترش آن به شهرهای همجوار نیز تلاش خواهیم کرد . 


انتهای پیام /

پاسخی بگذارید