رئیس پلیس امنیت اقتصادی خبر داد:
تاریخ : 1400/09/4 14:05
شناسه : 400580

رئیس پلیس امنیت اقتصادی ناجا، از کشف ۹۱۰ هزار لیتر انواع فرآورده‌های نفتی قاچاق شامل گازوئیل، بنزین و نفت به ارزش بیش از ۵۵ میلیارد ریال خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری پلیس، سردار محمدرضا مقیمی افزود: در اجرای برنامه سالیانه عملیاتی  پلیس امنیت اقتصادی ناجا، «طرح سراسری مبارزه با قاچاق کالا و ارز با اولویت کنترل مصرف کنندگان عمده سوخت، تانکرهای سوخت رسان، جایگاه های عرضه سوخت و شرکت های تولیدی، صنعتی و کشاورزی …» به عنوان یکی از راهبردهای عملیاتی به منظـور مقابله با عرضه خارج از شبکه فرآورده‌های نفتی از اواخر آبان امسال به مدت هفت روز در سراسر کشور با استفاده از همه امکانات و ظرفیت رده های انتظامی و مرزبانی به اجرا گذاشته شد.

وی ادامه داد: در اجرای این طرح، ۹۱۰ هزار لیتر انواع فرآورده های نفتی قاچاق (گازوئیل، بنزین، نفت و ...) به ارزش بیش از ۵۵ میلیارد ریال کشف که در این راستا ۵۴ دستگاه انواع خودرو متخلف توقیف و ۱۲۰ نفر دستگیر شدند.

سردار مقیمی خاطرنشان کرد: کالاهای مکشوفه به سازمان اموال تملیکی و شرکت پخش فرآورده های نفتی استان تحویل و متهمان دستگیر شده به همراه پرونده های متشکله تحویل مراجع قضائی شدند.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی ناجا با بیان اینکه با همه توان و جدیت همواره با قاچاقچیان و مخلان نظم و امنیت اقتصادی مقابله می کنیم از هموطنان خواست که در صورت اطلاع از هر گونه فعالیت غیرقانونی در این زمینه، مراتب را از طریق فوریت های پلیس ۱۱۰ اطلاع دهند.

پاسخی بگذارید