تاریخ : 1400/09/13 11:55
شناسه : 400606

بانوی طلایی تکواندوی ایران در مسابقات آزاد جهانی گفت: از اینکه پس از مدت‌ها مصدومیت بازگشت خوبی به میادین داشتم بسیار خوشحالم و هدفم رسیدن به بازی‌های المپیک است.

«زهرا شیدایی» تکواندوکار وزن ۵۷- کیلوگرم کشورمان که موفق شد در مسابقات آزاد قهرمانی جهان ریاض بر سکوی قهرمانی قرار بگیرد، اظهار داشت: خدا را شکر بعد از یک مدت طولانی که از مسابقات دور بودم و آسیب دیدگی‌ داشتم، با کسب مدال طلا در این رقابت‌ها نتیجه زحماتم را گرفتم و بازگشت خوبی داشتم.

وی افزود: با توجه به اینکه مسابقات دارای امتیاز بالایی در رنکینگ المپیکی بود؛ سطح فنی بالایی را شاهد بودیم و بیشتر المپین‌ها و تکواندوکارانی که در المپیک مدال داشتند در این رقابت‌ شرکت کرده بودند.

شیدایی با اشاره به رقیبانش در این مسابقات گفت: حریفان قدرتمندی را شکست دادم و در مبارزه دوم مقابل هوگوپوش با تجربه کرواسی که مدال برنز جهانی را در کارنامه داشت مبارزه کردم که توانستم برابر این تکواندوکار به برتری برسم و بعد از آن هم با از پیش رو برداشتن حریفان توانستم به مدال طلا برسم. رقبای سختی را شکست دادم و همه حریفانم عنوان دار بودند اما خدا را شکر توانستم موفق عمل کنم.

وی در پایان گفت: با ۴۰ امتیازی که در این رقابت‌ها کسب کردم جایگاه خوبی در رنکینگ فدراسیون جهانی پیدا می‌کنم اما برای راهیابی به مسابقات گرندپری باید در رویدادهای دیگر هم مدال بدست آوردم تا با جمع آوری امتیاز بتوانم به هدف نهایی خود یعنی بازی‌های المپیک برسم.

پاسخی بگذارید