۱۰۰ روز با دولت مردم
گروه: سیاسی / دولت
تاریخ : 1400/09/17 13:19
شناسه : 400628

یک فعال سیاسی و نماینده ادوار مردم چهارمحال و بختیاری در مجلس شورای اسلامی با اشاره به تلاش دولت برای کاهش دغدغه‌های مردم گفت: دولت سیزدهم در ۱۰۰ روز نخست فعالیت کاری خود برای تسهیل امور گام برداشته است.

نورالله حیدری دستنایی تاکید کرد: دولت سیزدهم در همین مدت کوتاه، گام‌های مهمی برداشته است که در این همین مدت، سفرهای استانی ارتباط خود را  با مردم مستحکم کرده است.

وی با اشاره به رویکرد تسهیل‌گرانه دولت سیزدهم برای انجام امور مختلف افزود: دولت در این مدت در عرصه‌های مختلفی موفق بوده و در برخی موارد پیش‌بُرد داشته است.

حیدری تصریح کرد: تلاش دولت سیزدهم در اجرای طرح واکسیناسیون علیه ویروس کرونا برجسته و دارای بازتاب‌های بین‌المللی بوده است که بهترین عملکرد در ۱۰۰ روز نخست کاری دولت محسوب می‌شود.

وی یادآور شد: رویکرد حضور مردمی رییس‌جمهوری و کابینه دولت سیزدهم بین مردم، دیدار با صاحبان فکر و استفاده از نظر استادان دانشگاهی، صاحب‌نظران و فعالان اقتصادی، فرهنگی و مشورت با افراد فعال در بخش‌های دیگر جزو حرکت‌های انقلابی این دولت به‌شمار می‌رود.

نماینده اسبق مردم شهرستان‌های اردل، فارسان، کوهرنگ و کیار در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: دولت سیزدهم در ۱۰۰ روز نخست فعالیت توانسته عزت و اقتدار ایران را در عرصه‌های بین‌المللی به رخ جهانیان بکشد و با رویکرد منطقی و غیرتمندانه در عرصه سیاست خارجی حضور یابد.

وی فاصله از شعارگرایی و حرکت به سمت اقدامات عملیاتی را از دیگر شاخصه‌های دولت سیزدهم دانست و گفت: انتظار است تیم اقتصادی در خصوص کنترل گرانی و تورم گام‌های بلندی را  بردارند.

نماینده مردم شهرستان‌های اردل، فارسان، کوهرنگ و کیار در هشتمین دوره مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: به‌همین منظور تیم اقتصادی دولت می‌تواند فعالیت خود را به موازات با اقدامات مرتبط با حوزه سلامت مردم گسترش دهد.

حیدری گفت: مدیران جدید با حضور بین مردم، روحیه ساده‌زیستی و رویکرد عمل‌گرایی می‌توانند توان خود را در تمامی بخش‌ها نشان دهند.

پاسخی بگذارید