عضو هیات رئیسه شورای شهر تهران مطرح کرد:
تاریخ : 1400/09/22 21:20
شناسه : 400651

عضو هیات رئیسه شورای شهر تهران گفت: با بهره برداری پل باقر شهر ترافیک ترافیک محور بهشت زهرا(س) کاهش چشمگیری خواهد داشت.


به گزارش شاخه سبز از شهرستان ری _ جعفر شربیانی با بیان این مطلب افزود:پروژه پل باقر شهر مصوبه ۱۳ سال گذشته شورای شهر را داشت که از زمان اجرای آن ۱۰ سال می گذرد. این طرح یکی از تعهدات شهرداری در فاز توسعه ای بهشت زهرا با هدف بهبود وضعیت ترافیکی این محدوده بوده است.

او ادامه داد: در یکی از بازدیدهایی که از بهشت زهرا(س) داشتم، متوجه  شدم تنها ۱۰ درصد از ساخت این پل باقیمانده است به همین دلیل با ضرب الاجلی که برای این پروژه قراردادیم، عملیات عمرانی آن یک ماهه به پایان رسید.

این عضو شورای شهر تهران با اشاره به اینکه در مدت زمان تعیین شده در ۳ شیفت کاری فعالیت های عمرانی انجام شد، بیان کرد: یک ماه پیش در برنامه تلویزیونی تهران سلام اعلام کردم تا ۳ هفته دیگر پروژه پل باقر شهر تکمیل و به بهره برداری خواهد رسید که خوشبختانه پروژه مذکور در زمان اعلام شده تکمیل شد و امروز با حضور شهردار تهران پل باقر شهر  به بهره برداری می رسد.

شربیانی با بیان اینکه در طول مدت زمان تعیین شده یک تیم کارشناسی جوان گزارش لحظه به لحظه پیشرفت پروژه را گزارش می کردند، یادآور شد: تاثیر اصلی پروژه پل باقر شهر بر ترافیک محور بهشت زهرا (س) است که در برخی از ایام سال گره های ترافیکی بزرگی در این محدوده ایجاد می شد اما با افتتاح این طرح ترافیک این محدوده به حداقل می رسد.

انتهای پیام /

پاسخی بگذارید