تاریخ : 1400/09/22 21:44
شناسه : 400652

فرماندار ویژه شهرستان ری گفت: پروژه تقاطع باقرشهر پس از ۱۰ سال به بهره‌برداری کامل رسید و از این پس زائران اهل قبور می‌توانند به راحتی در جنوب تهران تردد داشته باشند.


به گزارش شاخه سبز از شهرستان از ری _حسین توکلی کجانی صبح امروز در آیین افتتاح پروژه تقاطع غیرهمسطح باقرشهر بیان کرد : امروز شاهد افتتاح پروژه‌ای هستیم که مردم شهرستان ری بیش از یک دهه در انتظار بهره‌برداری از این پروژه بوده‌اند.

وی افزود: این پروژه در حدود 10 سال پیش کلنگ‌زنی شده و امروز با حضور شهردار تهران به بهره‌برداری کامل رسید و از این پس زائران اهل قبور می‌توانند به راحتی در جنوب تهران تردد داشته باشند.

فرماندار ویژه شهرستان ری در ادامه گفت: شهرستان ری دارای 2 هزار و 200 کیلومتر وسعت و 8 هزار سال قدمت است اما امروز بیشترین مشکلات و معضلات تهران به آن تحمیل می‌شود.

توکلی اظهار کرد : شهرستان ری به 32 هزار نفر معتاد متجاهر و زندانی خدمات‌رسانی می‌کند و عمده مراکز نگه داری معتادان متجاهر در ری قرار دارد.

وی ادامه داد: روزانه 8 هزار تن زباله استان تهران در ری دفن می‌شود و 3 دوره توسعه آرامستان بهشت زهرا را در ری شاهد بودیم و باز هم پروژه توسعه آن در ری مطرح شد.

معاون استاندار تهران ابراز داشت: 90 درصد فاضلاب و آب‌های سطحی وارد شده به ری، در ابتدای آزادگان آلوده می‌شود.

توکلی با تأکید بر لزوم رسیدگی به بافت فرسوده گفت: بافت فرسوده نفر آباد مطالبه 30 ساله مردم است لذا برای رفع این معضلات درخواست داریم اختیار ویژه‌ای به شهرداری منطقه 20 داده شود. مناسبت‌های مختلف ملی و مذهبی ری نیاز به اعتبارات و توجه ویژه دارد.

فرماندار ویژه شهرستان ری در ادامه بیان کرد: باید هر مشکل و معضلی که از پایتخت به ری تحمیل می‌شود هزینه آن نیز پرداخت شود.

معاون استاندار تهران تصریح کرد: ما باید به پیرامون تهران توجه ویژه‌ای داشته باشیم زیرا که اگر به شهرهای پیرامونی پیش از این توجه شده بود و خدمات خوبی به شهرهای پیرامونی داده می‌شد هیچ‌گاه از تهران جدا نمی‌شد و در نهایت از مهاجرت به تهران جلوگیری شده بود.

فرماندار ویژه شهرستان ری در پایان خاطرنشان کرد: همکاری‌های مجموعه مدیریت شهرستان در راستای افزایش رضایتمندی مردم انجام شده و امیدواریم مردم کهریزک از این پس به دلیل افزایش بار ترافیک زائران اهل قبور با مشکل مواجه نباشند.

انتهای پیام /

پاسخی بگذارید