قالیباف:
گروه: سیاسی / مجلس
تاریخ : 1400/09/24 13:07
شناسه : 400660

رییس مجلس شورای اسلامی با بیان این که در لایحه رتبه بندی معلمان منزلت و معیشت معلمان در نظر گرفته شده است، گفت: این لایحه پس از یک دهه فراز و نشیب سرانجام در مجلس یازدهم و دولت سیزدهم به تصویب رسید.


«محمدباقر قالیباف» در جلسه علنی روز چهارشنبه مجلس شورای اسلامی و پس از تصویب همه مواد لایحه رتبه‌بندی معلمان در سخنانی گفت: به نمایندگان مجلس، کمیسیون آموزش و تحقیقات خدا قوت گفته که با تلاش خود لایحه رتبه‌بندی معلمان را که قریب به یک دهه در فراز و نشیب بود در مجلس یازدهم و دولت سیزدهم با تامین بار مالی آن  به نتیجه رساند.

رییس مجلس شورای اسلامی افزود: البته اینکه بررسی این لایحه کمی زمان برد به دلیل تلاش برای کار کارشناسی دقیق بود تا مسائل قانون اساسی را رعایت کند هم اینکه منزلت و معیشت معلمان هم مدنظر قرار داده شود و سبب ارتقاء و کیفیت آموزش، تحصیلات و شایسته سالاری شود.

وی خاطرنشان کرد:‌ دانش آموزان، فرزندان دلبند این سرزمین هستند که برای آموزش در اختیار معلمان بوده و آینده کشور در گرو این دانش آموزان است. البته معلمان عزیز مطمئن باشند که دغدغه اول مجلس شورای اسلامی و مجموعه حاکمیت معلمان هستندکه بتوانند در تربیت و آموزش فرزندان این سرزمین با امنیت کامل با احساس و شعف خوبی ان شاالله کار آموزش را پیش ببرند.

پاسخی بگذارید