آیت الله محمدی ری شهری تبیین کرد:
تاریخ : 1400/09/24 22:10
شناسه : 400662

به گزارش شاخه سبز از شهرستان ری _ تولیت آستان مقدس حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) در پنجمین اجلاسیه آستان های مقدس و بقاع متبرکه ایران اسلامی اظهار داشت: برگزاری این اجلاسیه ها باید مقدمه ای برای رسيدن به رهنمودهای راهگشای فرهنگی و اجتماعی رهبر معظم انقلاب در حوزه هم افزایی بیشتر آستان های مقدس کشور باشد.


عضو مجلس خبرگان رهبری بیان کرد: عمل به منشور ولایت، شرط اصلی رسیدن به اهداف اجلاسیه آستان های مقدس است و اگر رهنمودهای رهبر فرزانه انقلاب مبنای کار قرار نگیرد ما به هدف اصلی مان نخواهیم رسید و این جلسه مقدمه رسیدن به آن هدف است.

رییس موسسه علمی فرهنگی دارالحدیث گفت: دیدگاه های رهبر فرزانه انقلاب اسلامی برای هم افزایی فرهنگی آستان های مقدس نه تنها مستحب بلکه واجب است و باید از ایشان بخواهیم که دیداری داشته باشیم و نقطه نظرشان درباره عملکرد اعتاب را جویا شویم. 

وی افزود: مردم به دلیل وجود مبارک حضرت مهدی (عج) علاقه خاصی به مسجد جمکران دارند و باید علاقه آن ها را به درستی هدایت کنیم. 

آیت الله محمدی ری شهری گفت: اینکه چطور آستان ها بایکدیگر هم افزایی داشته باشند مهم هست و اگر بهره وری فرهنگی شود دشمن های داخلی و خارجی را شکست خواهیم داد.

تولیت آستان مقدس حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) تصریح کرد: اولین قدم برای تقویت این حرکت رهنمودهای رهبری است و در این اجلاسیه از ایشان تقاضا میکنیم، ما را در خصوص باید ها و نبایدها در آستان های مقدس و هم افزایی فرهنگی اعتاب رهنمود نمایند.


انتهای پیام /

پاسخی بگذارید