تاریخ : 1400/10/10 20:58
شناسه : 400722

آئین جوانمردی و پهلوانی و پویش مردمی حمایت از ایتام به نیت شهید حاج قاسم سلیمانی برگزار شد.




به گزارش شاخه سبز از شهرستان ری - عصر امروز از خانواده های معظم شهدا ورزشکار شهرستان ری تجلیل بعمل آمد و در حاشیه برگزاری این مراسم «آیین جوانمردی و پهلوانی، پویش مردمی حمایت از ایتام» با حضور دکتر زاکانی شهردار تهران، توکلی کجانی معاون استاندار  تهران و فرماندار ویژه شهرستان ری، اعضای شورای شهر تهران و جمعی از ورزشکاران و قهرمانان جهان و المپیک در محل زورخانه جهان پهلوان تختی شهرری صورت گرفت.

علیرضا زاکانی در این مراسم گفت: زورخانه نماد پهلوانی و ورزش پهلوانان است و گلریزان نیز آئین جوانمردی در جهت دستگیری است. این ایام نیز مصادف با ایام فاطمیه و شهادت شهید سلیمانی است.

وی افزود: این مراسم یاد آور مسئولیت‌های بزرگی برای ما است. ما امروز در جمعی هستیم که همه از پیشکسوتان شهرری هستند و برای دست گیری از نیازمندان و کمک به ایتام آمده‌اند.

شهردار تهران اظهار داشت: این گلریزان با یاد شهید سلیمانی است و امیدوارم بتوانیم این مرام را همیشه زنده نگه داریم و خودمان از نیازمندان دست گیری کنیم.

زاکانی بیان کرد: از تمامی مرشدان و خیرین این جمع تشکر می‌کنم و امیدوارم شهرری همچون همیشه جایگاه قبله بودن خود را حفظ کند.

گفتنی است: در پایان این مراسم نیز آئین گلریزان برای کمک به ایتام و دستگیری از نیازمندان با نام و یاد سردار شهید حاج قاسم سلیمانی انجام شد.


انتهای پیام /

پاسخی بگذارید