فرماندار ویژه شهرستان ری:
تاریخ : 1400/10/14 23:22
شناسه : 400735

به گزارش شاخه سبز از شهرستان ری - فرمانداری ویژه شهرستان ری، حسین توکلی کجانی معاون استاندار تهران و فرماندار ویژه شهرستان ری در حاشیه مراسم «رفیق خوشبخت ما» که بمناسبت بزرگداشت دومین سالگرد شهادت سردار رشید سپاه اسلام و فرمانده محور مقاومت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و همراهان ایشان در محل فرهنگسرای ولاء شهرری برگزار گردید با تسلیت بمناسبت فرارسیدن ایام شهادت حضرت فاطمه(س) و دومین سالگرد شهید سلیمانی و شهدای محور مقاومت بیان کرد: 

شهید سلیمانی در تمامی دوران زندگی پربرکت خود، به معنای واقعی کلمه دشمن شناس بود. ایشان علاوه بر اینکه با توانایی و هوش منحصر به فرد خود تمامی نقشه های دشمنان را نقش بر آب می کرد، در تمامی مقاطع و جبهه های مختلف نبرد با ظلم و استکبار برای مقابله با دشمن نقشه ای دقیق و کامل ترسیم می کرد و به اعتراف اکثر فرماندهان نظامی دنیا شهید سلیمانی یک تئوریسین و نظریه پرداز بی مانند در صحنه های نبرد بود.

معاون استاندار تهران در ادامه گفت: از دیگر برکات وجود حاج قاسم در جامعه ما، تقویت مبانی فکری، ایمانی، اسلامی و انقلابی در میان مردم بویژه در نسل جوان و نوجوان ما بود که این امر یکی از دلایل اصلی عشق و علاقه بی حد جوانان و نوجوانان کشورمان به شخصیت حاج قاسم سلیمانی می باشد. 

توکلی ادامه داد: شهید سلیمانی هم شجاع بود هم با تدبیر انقلابی یک فرمانده جنگ آور و مسلط در عرصه نظامی بود. حاج قاسم با اخلاص، متواضع و خاشع بود. سردار دلها در حالیکه در تمامی لحظات عمر شریف خود آرزویی جز شهادت در راه حق در جبهه های نبرد با باطل نداشت، بسیار حساب شده و با تدبیر عمل می کرد.

فرماندار ویژه شهرستان ری در پایان گفت: شهادت حاج قاسم سلیمانی زنده بودن انقلاب اسلامی را به تمامی دوستان و دشمنان آن اثبات نمود و دلاوری ها و فتوحات بی نظیرش بویژه در جنگ با داعش، دشمنان قسم خورده انقلاب را در برابر عظمت ملت ایران به خضوع وا می داشت.


انتهای پیام /

پاسخی بگذارید