گروه: سیاسی / دولت
تاریخ : 1400/11/18 09:35
شناسه : 400834

رییس‌جمهور با تسلیت شهادت مامور نیروی انتظامی توسط اراذل و اوباش در شیراز، تاکید کرد: مقابله با اشرار و کسانی که با شرارت امنیت مردم را به خطر می‌اندازند خواست مردم است و باید با آنان مقابله و از جان و ناموس مردم نیز حفاظت کرد.

آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی روز شنبه در جلسه ستاد ملی مقابله با کرونا در مورد نوع اعمال محدودیت‌ها در شرایط قرمز کرونایی، گفت: هر شهر و بخشی که دچار مشکل می‌شود باید مسئولان استانی در همان محدوده نسبت به اعمال محدویت و یا تعطیلی تصمیم‌گیری کنند و این موضوع نباید مثل گذشته جنبه عمومی و سراسری داشته باشد.

رییس‌جمهور با تاکید بر ضرورت رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی در مراسم‌ها ادامه داد: مسئولان بهداشتی باید با جدیت نظارت کنند تا در اجتماعات به ویژه در اماکن زیارتی شیوه نامه‌های بهداشتی با دقت رعایت شود.

آیت‌الله رئیسی خاطرنشان کرد: با توجه به شیوع سویه اُمیکرون و شرایط متفاوت و خاصی که نسبت به سویه‌های قبلی دارد، می‌توان تعریف جدیدی برای شهرهای قرمز ارائه داد و البته تا زمانی که این تعریف انجام نشده، همچنان مقررات قبلی برای شهرهای قرمز موضوعیت دارد.

وی با تاکید بر رعایت اصول بهداشتی در حمل‌ونقل شهری به ویژه در مترو، گفت: حمل‌ونقل عمومی از زمینه‌های ابتلای مردم به بیماری کرونا است، لذا ضرورت دارد مسئولان، دقت و نظارت دقیق‌تری دراین زمینه داشته باشند.

رییس‌جمهور در بخش دیگری از سخنان خود با تسلیت شهادت مأمور نیروی انتظامی توسط اراذل و اوباش در شیراز گفت: پلیس در ارتباط با مردم باید ضمن اقتدار از مهربانی و تدبیر برخوردار باشد اما مقابله با اشرار و کسانی که جان و ناموس مردم را به خطر می اندازند یک ضرورت است و لازم است از نظر حقوقی و قضایی از اقدامات پلیس نیز پشتیبانی شود.

آیت‌الله رئیسی تاکید کرد: مقابله با اشرار و کسانی که با شرارت امنیت مردم را به خطر می‌اندازند خواست مردم است و باید با آنان مقابله و از جان و ناموس مردم نیز حفاظت کرد.

پاسخی بگذارید