در یازدهمین مرحله رزمایش کمک مومنانه:
تاریخ : 1400/11/20 21:35
شناسه : 400846

فرمانده سپاه حضرت سیدالشهدا (ع) استان تهران از آغاز توزیع ۶۴ هزار بسته معیشتی در شهرستان‌های استان تهران خبر داد.


به گزارش شاخه سبز از شهرستان ری - الهام تکیه: سردار احمد ذوالقدر در آیین برگزاری رزمایش کمک مومنانه بیان کرد: یازده مرحله رزمایش کمک مومنانه بعد از آغاز شیوع منحوس کرونا توسط سپاه برگزار شده که بیش از یک میلیون و ۳۰۰ هزار بسته معیشتی در شهرستان‌های استان تهران توزیع دربین نیازمندان شده است.  

سردار ذوالقدر افزود: ۴٣ میلیارد تومان از کمک های نقدی نیز  برای کمک به افرادی که در تهیه دارو، کرایه منزل و سایر امورات دچار مشکل اقتصادی بودند، توزیع شده است، همچنین  دو هزار و ۶۰۰ سری جهیزیه به زوج‌های جوان اهدا شد. 

فرمانده سپاه حضرت سیدالشهدا(ع) استان تهران گفت:
در طی شیوع کرونا تا بحال توسط سپاه، ذبح ۹ هزار راس گوسفند و توزیع گوشت قربانی بین نیازمندان و اهدای شش هزار و ۶۰۰ تبلت به دانش‌آموزان انجام شده که از دیگر اقدامات است که در آموزش های غیر حضوری بسیار موثر بود. 

وی اظهار کرد: کلنگ بخشی از منازل نیازمندان کمیته امداد را زدیم تا سال آینده سرمای امسال لمس نشود، در بخش آبرسانی یک پروژه را با جهاد کشاورزی بستیم تا سرعت خط انتقال آب را بر سر زمین های کشاورزی از ١۶ ساعت به ١٨ دقیقه کاهش دادیم. 

سردار ذوالقدر ابراز کرد: توزیع ۶۴ هزار بسته معیشتی در بین خانواده های نیازمند در یازدهمین مرحله از رزمایش کمک مومنانه سپاه استان تهران همزمان با ایام الله دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی آغاز می شود. 

فرمانده سپاه حضرت سیدالشهدا(ع) استان تهران اضافه کرد: حدود ١٠۴ هزار بسته معيشتي در دی ماه توزیع شد و در این مرحله نیز تلاش داریم تا ۶۴ هزار بسته را به یک‌صد هزار بسته برسانیم و مرحله دوازدهم نیز با تهیه همین تعداد به مناسبت آغاز سال نو در اسفندماه اجرا خواهد شد تا تعداد بسته‌های توزیعی در سه ماهه پایانی سال به ۳۰۰ هزار بسته برسد. 


انتهای پیام /

پاسخی بگذارید