تاریخ : 1400/11/20 21:53
شناسه : 400848

به مناسبت ایام دهه فجر عاملیت صندوق امداد ولایت کشور، خانه امداد در شهرری آغاز بکار کرد و مرکز علمی آموزشی پیروان شهدای کربلا نیز به بهره‌برداری رسید.


به گزارش شاخه سبز از شهرستان ری - الهام تکیه: محمدرضا ابوالقاسمی در آیین افتتاحیه اولین شعبه مردمی صندوق امداد ولایت کمیته امداد خمینی (ره) کشور در شهرستان ری بیان کرد: مجموعه پیروان شهدای کربلا بیش از چهار دهه در راستای ترویج فرهنگ اسلامی فعالیت دارد. همچنین مرکز نیکوکاری این مجموعه در قالب‌های مختلف فرهنگی، مذهبی، خیریه، قرض‌الحسنه و آموزشی به افراد نیازمند جامعه خدمات رسانی می‌کند.

ابوالقاسمی افزود: مرکز علمی آموزشی پیروان شهدای کربلا با مشارکت موسسه پژوهشی اسراء و سازمان فنی و حرفه‌ای در 100 رشته به افراد جویای کار مهارت‌آموزی می‌کند.

رئیس خیریه و مرکز نیکوکاری پیروان شهدای کربلا گفت: مرکز عملی آموزشی پیروان شهدای کربلا در راستای توانمندسازی و دانش‌افزایی خانواده‌های تحت پوشش که جمعیت قابل‌توجهی دارند اقدام به برگزاری این دوره‌های آموزش می‌کند تا بجای کمک مالی و توزیع بسته آموزشی افراد تحت پوشش را صاحب شغل و حرفه کند.

وی افزود: با افتتاح این مرکز نیکوکاری بیش از هزار خانوار را در سطح جنوب استان تهران و محلات کم برخوردار تحت پوشش قرار دادیم. 

ابوالقاسمی تصریح کرد: در آغاز شیوع کرونا قرارگاه جهادی این مجموعه خدمات زیادی  به محلات جنوب تهران تا حسن آباد فشافویه انجام داد و در راستای بیانات مقام معظم رهبری بیش از ١۵ مورد کمک های مومنانه را شب یلدا سال جاری ادامه دادیم و در حال حاضر حدود ٢ هزار بسته معیشتی آماده سازی شده است. البته بدون کمک خیرین این اقدام میسر نبود. 

رئیس خیریه و مرکز نیکوکاری پیروان شهدای کربلا یادآور شد:
٣٠٠ میلیون تومان جهت اهدای داروهای کرونایی تامین شد که این داروها بزودی در مراکز درمانی توزیع می گردد. 

وی در خاتمه خاطر نشان کرد: افتتاح ٧ خانه ی امداد در شهرستان شاهد هستیم و این تعداد بزودی با ابراز آمادگی مراکز نیکوکاری افزایش خواهد یافت.

انتهای پیام /

پاسخی بگذارید