تاریخ : 1400/12/28 22:57
شناسه : 400911

ویژه برنامه تحویل سال ۱۴۰۱ با حضور اقشار مختلف مردم و رعایت دستور العمل های بهداشتی در آستان مقدس حضرت سیدالکریم(ع) برگزار می شود.


به گزارش شاخه سبز از شهرستان ری - امسال نیز همچون سنوات گذشته عاشقان و دلباختگان خاندان عصمت و طهارت علیهم السلام با حضور در این حرم ملکوتی و توسل به این امامزاده عظیم الشان به دعا و نیایش به درگاه الهی پرداخته و همزمان با تحویل سال، دعای تحویل سال را همنوا با یکدیگر زمزمه خواهند کرد.

از اینرو ویژه برنامه ای در روز تحویل سال از ساعت ۱۱ صبح با سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین میثم علی پناه و مدیحه خوانی حاج مرتضی طاهری در مصلای امام علی(ع) برگزار و از شبکه قرآن سیما به صورت مستقیم پخش خواهد شد.

همچنین ویژه برنامه تحویل سال ۱۴۰۱ از ساعت ۱۷ در مصلای امام علی(ع) همراه با اقامه نماز جماعت مغرب و عشا و قرائت دعای توسل با نوای حاج احمد زین العابدین فرد و مراسم ویژه لحظه تحویل سال و پخش پیام مقام معظم رهبری به مناسبت سال جدید از دیگر برنامه های این روز خواهد بود.

روابط عمومی آستان مقدس حضرت عبدالعظيم حسنی عليه السلام مقدم عاشقان و ارادتمندان اهلبیت علیهم السّلام را به این ویژه برنامه ها گرامی می دارد.


انتهای پیام /

پاسخی بگذارید