در پاسخ به کاربران فضای مجازی؛
تاریخ : 1401/01/20 12:04
شناسه : 400930

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در پاسخ به یکی از کاربران فضای مجازی در صفحه اینستاگرام خود اعلام کرد که نمایشگاه بین المللی کتاب تهران امسال به صورت فیزیکی و در مصلی امام خمینی (ره) برگزار می‌شود.

این روزها که خبر برگزاری حضوری سی و سومین نمایشگاه کتاب تهران پس از دو سال وقفه، در فضای رسانه‌ای کشور داغ شده و علاقه‌مندان حوزه فرهنگ و کتاب را سرگردان خبرهای عجیب و غریب از مکان برگزاری نمایشگاه کتاب تهران کرده است، محمدمهدی اسماعیلی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در صفحه اینستاگرام خود باتوجه به خبرهای ضد و نقیض از احتمال برگزاری نمایشگاه کتاب در محل شهر آفتاب اعلام کرد: نمایشگاه کتاب در مصلی تهران برگزار می‌شود.

اسماعیلی با اشاره به مجموعه اقدامات انجام گرفته در راستای برگزاری هرچه باشکوهتر نمایشگاه بین المللی کتاب تهران و پس از انتظار بسیاری از کتاب دوستان و دوستداران نمایشگاه کتاب تهران برای مشخص شدن محل برگزاری این رویداد بزرگ فرهنگی در تهران، اظهار داشت: تمهیداتی اندیشیده شده تا در کنار برگزاری فیزیکی نمایشگاه کتاب تهران مخاطبان بتوانند به شکل مجازی نیز به خرید کتاب بپردازند.

«سی‌وسومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران» از بیست‌ویکم تا سی‌ویکم اردیبهشت ماه ۱۴۰۱ به صورت فیزیکی در مصلای امام خمینی (ره) و به صورت مجازی در سامانه ketab.ir برگزار می‌شود.

ثبت‌نام ناشران داخلی برای حضور در «سی‌وسومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران» تا هجدهم فروردین ماه  ۱۴۰۱ ادامه خواهد داشت.

به منظور تحقق عدالت فرهنگی، دسترسی همه مردم کشور به کتاب و رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی ناشی از ویروس کرونا، ناشرانی که در بخش فیزیکی «سی‌وسومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران» به صورت حضور مستقل یا ثبت‌نام موقت اقدام کرده‌اند، در نمایشگاه مجازی کتاب نیز شرکت داده خواهند شد.

ثبت‌نام این دسته از ناشران در شکل مجازی به صورت پیش‌فرض انجام خواهد شد. همچنین ناشرانی که در نمایشگاه فیزیکی، نمایندگی اعطا کرده‌اند، باید در شکل مجازی به صورت جداگانه ثبت‌نام کنند.

طبق این اطلاعیه، ناشرانی که تمایل به شرکت در این دوره از نمایشگاه به صورت فیزیکی ندارند، می‌توانند صرفاً در شکل مجازی شرکت کنند.

پاسخی بگذارید