تاریخ : 1401/03/3 15:30
شناسه : 400977

عضو ارشد جنبش حماس بار دیگر ضمن هشدار به ارتش رژیم صهیونیستی درباره هرگونه حماقت علیه رهبران مقاومت، گفت: هرگونه تعرض علیه رهبران مقاومت به معنای اعلان جنگ علیه این جنبش است.

«زاهر جبارین» یکی از فرماندهان حماس در اظهاراتی مطبوعاتی عنوان کرد که اگر از طرف دشمن صهیونیستی آسیبی به هر یک از رهبران مقاومت و در راس آن‌ها شیخ "صالح العاروری" وارد شود، این اقدام به منزله اعلام جنگ خواهد بود.

عضو ارشد جنبش حماس تأکید کرد که در صورت هرگونه تعرض به رهبران این جنبش، مقاومت قاطعانه پاسخ می‌دهد و اجازه هیچگونه تجاوزی را به دشمن نخواهد داد.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی فلسطین، جبارین خاطرنشان کرد که دشمن صهیونیستی گمان می‌کند با در پیش گرفتن سیاست ترور می‌تواند به مقاومت پایان دهد، اما باید بداند که مقاومت هرگز در برابر جنایات دشمن چه علیه اسرا و چه علیه قدس، جنین، کرانه باختری، نوار غزه و سرزمین‌های اشغالی ۱۹۴۸ ساکت نمی‌نشیند.

جبارین با تاکید بر این که ملت فلسطین ترسی از تهدیدات دشمن صهیونیستی ندارد و این تهدیدات موجب توقف مقاومت نمی‌شود، افزود: دشمن صهیونیستی به شدت از همبستگی و همکاری گروه های مقاومت وحشت دارد.

رژیم پوشالی و نژادپرست صهیونیستی که در ماه های اخیر در هاله ای از ترس و وحشت از عملیات های استشهادی و مقاومت جانانه ملت و مبارزان فلسطینی فرو رفته است، به دلیل ناتوانی، رهبران جنبش حماس را در خارج از سرزمین های اشغالی به ترور تهدید کرده است.

پاسخی بگذارید