تاریخ : 1401/05/11 15:07
شناسه : 401118

به گزارش شاخه سبز از شهرستان ری - مراسم سوگواری ایام ماه محرم الحرام، ماه عزای خاندان رسالت و ماه شهادت حضرت اباعبدالله الحسین و یاران باوفایش علیهم ‌السلام، از جمعه 7 مرداد ماه  بمدت 10 شب در آستان مقدس حضرت عبدالعظیم(ع) برگزار می‌شود.

در این مراسم که از روز نخست تا روز 10 ماه محرم الحرام بعد از نماز مغرب و عشاء در صحن امام حسین(ع) برپا می ‌شود، حجت الاسلام و المسلمین سید محمدباقر علم الهدی به ایراد سخنرانی و حاج مجتبی باقری به مرثیه خوانی خواهند پرداخت.

در دهه اول ماه محرم نیز از ساعت 7 صبح مراسم قرائت زیارت عاشورا، مرثیه خوانی توسط ذاکرین آل الله علیهم السلام و سخنرانی توسط حجت الاسلام و المسلمین کنعانیان در مسجد جامع آستان مقدّس برقرار است.

شایان ذکر است، در این ایام مراسم مرثیه خوانی به مناسبت شهادت حضرت سیدالشهدا و یاران باوفایش علیهم السلام بعد از نماز ظهر و عصر در مصلای امام علی(ع)، برگزار می گردد.

روابط عمومی آستان مقدس حضرت عبدالعظیم(ع)، ضمن عرض تسلیت به مناسبت فرارسیدن ایام شهادت جانسوز حضرت امام حسین و یاران باوفایش علیهم السلام، مقدم همه عاشقان آل الله به این ویژه برنامه ها را گرامی می دارد. 


انتهای پیام/



پاسخی بگذارید