سرلشکر موسوی:
تاریخ : 1401/06/5 13:17
شناسه : 401128

فرمانده کل ارتش گفت: با وجود تحریم‌ها و مشکلات، پیشرفت‌های چشمگیری در حوزه‌های مختلف در ارتش حاصل شده است.

به گزارش شاخه سبز امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی، فرمانده کل ارتش امروز در آخرین نشست با دانشجویان دوره ۳۲ کارشناسی ارشد مدیریت دفاعی دانشگاه فرماندهی و ستاد که در سالن شهید فلاحی این دانشگاه برگزار شد، گفت: از دیدگاه ما همه کارکنان ارتش و خانواده‌های ایشان بایستی با افزایش سواد رسانه‌ای و شناخت آسیب‌های فضای مجازی به عنوان افسران جنگ نرم، در مسیر مقابله با تبلیغات امپراطوری رسانه‌ای دشمن حرکت کنند.

وی در خصوص اهمیت جنگ رسانه‌ای دشمن، افزود: دشمن با تمام قدرت و با هزینه‌های زیاد در حوزه جنگ نرم، جنگ رسانه‌های وسیعی علیه کشور ما را طراحی و دنبال می‌کند و این امر وظیفه و تکلیف ما را در خنثی سازی توطئه شوم دشمنان صدچندان می‌کند که راه اندازی قرارگاه جنگ‌های نوپدید، فضای مجازی، فرماندهی جنگال و سایبر و … اقداماتی در این حوزه هستند.

فرمانده کل ارتش تاکید کرد: امروز در ظاهر ما در صلح هستیم اما جنگ امروز، جنگ ترکیبی است جنگی در حوزه‌های مختلف سیاسی، اقتصادی، اجتماعی؛ هر چند، جنبه نظامی این جنگ آشکار نیست اما نیروهای ما با هوشیاری کامل لحظه به لحظه دشمنان را رصد می‌کنند و مأموریت خود را در این در حوزه با دقت انجام می‌دهند.

سرلشکر موسوی گفت: هم اکنون به لطف پروردگار و به برکت نیروی انسانی کم نظیر و شاید بی نظیر و فرهنگ سازمانی که در ارتش از آن بهره‌مند هستیم به سوی جایگاه و نقطه مطلوب در حرکت هستیم و با وجود تحریم‌ها و مشکلات، پیشرفت‌های چشمگیری در حوزه‌های مختلف در ارتش حاصل شده است.

در این نشست دانشجویان حاضر نیز ضمن بیان دیدگاه‌ها و راهکارهای مد نظر خود، سوالات خود را را رو در رو با فرمانده کل ارتش مطرح و پاسخ خودرا دریافت کردند.

فرمانده کل ارتش نیز با تاکید بر مفید بودن تداوم برگزاری این نشست‌ها در رده‌های مختلف و استقبال از دیدگاه‌های مطرح شده در این دیدار، ضمن تبیین اهداف و راهبردهای ارتش در حوزه‌های گوناگون در مورد موضوعات مطرح شده از سوی دانشجویان، با آنها تبادل نظر و گفتگو کرد.

پاسخی بگذارید