رئیس جمهور :
گروه: سیاسی / دولت
تاریخ : 1401/06/5 13:21
شناسه : 401132

رئیس‌جمهور در پیامی درگذشت عالم وارسته، روحانی پارسا، شیفته و دلباخته‌ امام زمان (عج) و مدافع آرمان‌های انقلاب اسلامی و امام راحل و رهبری معظم انقلاب در تمام مقاطع حساس کشور، آیت الله محمدعلی ناصری(قدس سرّه) را به حوزه‌های علمیه، مردم ولایتمدار استان شهیدپرور اصفهان، شاگردان، علاقه‌مندان و خانواده محترم آن مرحوم تسلیت گفت.

یت‌الله دکتر سید ابراهیم رئیسی در پیامی با تسلیت درگذشت عالم وارسته حضرت آیت الله محمدعلی ناصری تصریح کرد: نقش ایشان در دفاع از آرمان های انقلاب اسلامی و امام راحل (رحمه الله علیه) و رهبری معظم انقلاب (مد ظله العالی) در تمام مقاطع حساس کشور نیز تحسین برانگیز است و نقطه ی امید دلدادگان به نظام و انقلاب در گروههای مختلف مردم بویژه در استان انقلابی و شهید پرور اصفهان به حساب می آمد.
متن پیام رئیس جمهور به شرح زیر است؛
بسم الله الرحمن الرحیم
انا لله و انا الیه راجعون
درگذشت عالم وارسته حضرت آیت الله محمدعلی ناصری(قدس سرّه)، استاد اخلاق و مدرس حوزه های علمیه موجب تالم و تاثر خاطر شد.
این روحانی پارسا و شیفته و دلباخته ی امام زمان(عج)، با حضور فعال و موثر در حوزه های علمیه و چندین مرکز دینی و فرهنگی، سالیان متمادی از عمر شریف خود را در مسیر ترویج معارف اسلامی و بخصوص تبیین ارزش های والای فرهنگ انتظار ولی عصر(عج) سپری کرد.
نقش ایشان در دفاع از آرمان های انقلاب اسلامی و امام راحل ( رحمه الله علیه) و رهبری معظم انقلاب ( مد ظله العالی) در تمام مقاطع حساس کشور نیز تحسین برانگیز است و نقطه ی امید دلدادگان به نظام و انقلاب در گروههای مختلف مردم بویژه در استان انقلابی و شهید پرور اصفهان به حساب می امد.
ایشان در کنار تلاش های علمی فراوان، تربیت شاگردان فرهیخته و اخلاق مدار، در انجام فعالیت های خیرخواهانه ازجمله ایجاد مراکز بهداشتی و درمانی نیز مشارکت جدی داشت و آثار ماندگاری از خود برجا گذاشت.
اینجانب مصیبت وارده را به حوزه های علمیه ، مردم ولایتمدار استان شهیدپرور اصفهان، شاگردان، علاقمندان و خانواده محترم آن مرحوم تسلیت می گویم و از درگاه خداوند برای ایشان، رحمت واسعه و همنشینی با صالحان و برای بازماندگان معزز صبر و شکیبایی مسالت دارم.
سید ابراهیم رئیسی
رئیس جمهوری اسلامی ایران

پاسخی بگذارید