معاون پارلمانی رئیس جمهور:
گروه: استان ها / قم
تاریخ : 1401/06/5 14:36
شناسه : 401137

قم- معاون پارلمانی رئیس جمهور با تاکید بر اینکه سیاست دولت مردمی سازی اقتصاد است افزود: از جمله اهداف سفرهای استانی دولت نیز تقویت همین اقتصاد مردمی است.

به گزارش شاخه سبز سید محمد حسینی، ظهر شنبه در مراسم افتتاح یک واحد تولیدی کفش در شهرک صنعتی امید اظهار داشت: هفته دولت امسال همزمان با استان قم در استان‌های مختلف کشور شاهد افتتاح و بهره برداری از پروژه‌های مختلف هستیم.

معاون پارلمانی رئیس جمهور بیان داشت: با آغاز فعالیت دولت سیزدهم شاهد پویایی خاصی در کشور به خصوص در عرصه‌های عمرانی و صنعتی هستیم.

وی گفت: در طول مدت مسئولیت دولت سیزدهم بسیاری از واحدهای تولیدی که غیرفعال بودن با پیگیری مسئولان در مدار تولید قرار گرفتند و شرایط اقتصاد و تولید بهبود یافت.

حسینی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه نگاه دولت قبل به غرب بود افزود: متأسفانه در این مدت از ظرفیت‌های کشورهای همسایه غفلت شد؛ اما دولت سیزدهم این روابط را تقویت کرد و در یک سال اخیر بیش از ۴۰ نفر از رؤسای جمهور و وزرای کشورهای مختلف به ایران سفر کردند.

معاون پارلمانی رئیس جمهور با تاکید بر اینکه سیاست دولت مردمی سازی اقتصاد است افزود: از جمله اهداف سفرهای استانی دولت نیز تقویت همین اقتصاد مردمی است و تلاش می‌شود تا به موانع سرمایه‌گذاری در استان‌ها برطرف شود و سرمایه گذاران بتوانند در بخش‌های مختلف سرمایه گذاری کنند.

حسینی با بیان اینکه اکنون مشکل مسکن در کشور وجود دارد افزود: اگر در طی ۸ سال گذشته هر سال ۵۰۰ هزار واحد مسکن توسط دولت سابق ساخته شده امروز مشکل مسکن در کشور وجود نداشت اما متأسفانه در این زمینه عقب افتادگی‌های پیش آمد که برای جبران آن نیازمند کار جهادی هستیم.

وی عنوان داشت: امروز جمهوری اسلامی در موضع انزوا قرار ندارد و ما توانسته‌ایم در یک سال گذشته با عضویت در سازمان‌های منطقه‌ای و فرامنطقه ای بخش اقتصاد خود را تقویت کنیم.

پاسخی بگذارید